Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

Jag tror tvärtom- att om det nu rids rätt- inte kuvar gåviljan.
Hon sitter inte heller o trampar fyrtielva meter, utan är nöjd med några.

Man ser ju vem som har större problem att bromsa den- inte nu i OS, men tidigare. För att inte tala om prisceremonin på förra OS:et:bump:

Sen rider I. lite samma, men har kanske inte riktigt samma timing- vad vet jag.

*Lägger mig i fosterställning:eek:*:rofl:

Senast ändrad:

Självklart hade det viskats i kulisserna eller skrivits spaltmetrar i alla hästsporttidningar.

Titta på Salinero- öronen framåt o ser glad ut.

hon var dessutom nu tvungen att rida fram- som folk:angel: o klarar av det hur bra som helst.

hon var dessutom nu tvungen att rida fram- som folk:angel: o klarar av det hur bra som helst.

:rofl::rofl: Vilket många nog trodde att hon inte kunde....:grin:

Fast öronen framåt är för han är så tittig, är jag säker på, känner igen typen:cool: Men visst har han en härlig fräsch utstrålning, tycker om att röra sej, utan tvekan.:bow: Vore kul att se var man skulle kunna se dom där tecknen på att han är kuvad.....Min kunskap om hästar måste vara totalt noll som inte ser det:crazy:

Senast ändrad av en moderator:

Man såg på de flesta andra hästarna att de blev spända- öronen hängande åt sidorna- när det var dags att trampa.:crazy:

måste hålla med dig. jag har verkligen inget till övers för rollkur men salinero ser utan tvekan båda nöjd och harmonisk ut och han har massa utstrålning, det har sällan en kuvad häst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 146
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar