Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

haha, där kom första felsägningen, han sa fel poäng till helgestrand;SD

ska han på allvar fortsätta tävla briar till april 2009??:confused:

Äsch sluta... *generad*
Tänkte ju bland annat på dig och ditt jobb samt på alla andra som missar Jan Svanlunds kommentarer :p

"riska lite" vilken kommentar

han har imponerat mer under dressyren tycker jag än i hoppningen, han låter jätteförvirrad när han snackar om hoppningen..:angel:

va? du lyssnade inte på Jan Svanlund under FT dressyren?
Han skulle försöka förklara förvänd galopp medan det mer i en dressyrryttares (mina) ögon mer lät som korsgalopp. Mina grannar bör ha hört mig skratta åt Jan Svanlund för den förklaringen. :p

hah, undra om svanlund kände på sig att vi satt å mobbade honom, för nu har han snart vart tyst i en hel ritt;D

Det är väl inte sa konstigt? Hästen har ju just kommit 11:a i OS, har han inte pa en dressyrbana att göra da, tycker du? :cool:

Balagur är ju 18, och han tävlar ju fortfarande.

Men det har ju inte med åldern att göra utan med hästens fräshhet.. Balagur ser ju ut att vara med på noterna iaf

haha, vad byström skriker:p fast hon vet iaf vad hon snackar om tack och lov;D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 154
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar