Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

kl

shit vad sur iw är över silvret...... :p

man får säga vad man vill om ankys träningsmetoder men hon rider fantastisk bra och salinero är ju bara :love:

kl
haha vilka söta boots han hade!! sånna vill jag också ha! Om jag vinner OS för sverige nån gång ska jag ha varannan blå och varannan gul bara för att:D:angel:

Haha, såklart en holländsk guldmedaljör ska ha oranga boots:)! Typ som hopplandslagens gräsliga flagghjälmar...

Centaur: Det är som alla vet när det kommer till de obligatoriska programmen är inte Anky lika stark som Isabell Werth för Anky kan inte sätta in de svåra momenten som hon kan göra i ett individuellt kür program där hon skräddarsyr ett program för upp emot 82% ;)
Sedan hade Isabell en ritt som inte var felfri så hon kunde inte ge Anky en match denna gång.. heller. 3e raka OS guldet i kür till Anky.

För er som missar sammandraget kommer det att ligga uppe på SVT:s "media hemsida": http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=92850

Senast ändrad:

Underbart var verkligen när han under VARJE (nåja) ryttare kläckte ur sig "men h*n kommer väl inte klara tiden det tror jag inte eller JOO (uppriktigt förvånad) det GJORDE h*n!!" :eek:

:crazy:

oj, lite snabbt nu, hinner inte läsa genom allt...

stämmer det att svt24 sänder sammandrag nu kl 17?

han har imponerat mer under dressyren tycker jag än i hoppningen, han låter jätteförvirrad när han snackar om hoppningen..:angel:

DRESSYR PÅ TEVE NU!!!!!!!!!!!!!!!!!! KÜREN!!!!!!:bump:

haha jah! lr när han häver ur sig.. "och det bliiiiir väl felfritt? japp, det blire!! felfritt alltså för ...! ....................lr nej det blir 2fel för tiden, 2 fel alltså":crazy:

orka vänta tills det verklgien är klart:devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 154
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar