Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

Oh ja, jag har gåshud fortfarande. Vilken ryttare hon är, och vilken häst hon har! :bow: Haha... Nu går hon och letar efter Sjef som ett vilset barn. :rofl:

Absolut! Rumpan lite före i högersaxen och en obefintlig halt i slutet, var nog dom enda missarna jag kunde se. Sen är han ju fantastisk med hela sin uppenbarelse, Salinero. Nöjd, avspänd och vansinnigt rörlig!

jaah, javet.. men jag ville ju se live... när det verkligen hände...

Håller faktiskt med , men det gör inget för Anky kommer vinna iallafall. Domarna skall bara skaka om lite i dressyrvärlden och prioritera det klassiska i dom vanliga programmen efter allt tjafs och rabalder som varit med träning osv och sedan när cirkusprogrammet kommer dvs kuren så vinner Anky så får dom fram att hon kan vinna cirkusen iallfall och guldmedaljen på köpet.

:angel::angel::angel:

Attans...:mad:

Ok, hon var bättre idag. ;)

Pagar en diskussion pa avel om Sandro-blodet förresten - tja, inte det lättaste temperamentet, uppenbarligen, tänker da bade pa Satchmo och Sandro Boy. För bättre ryttare än Ehning och Werth har jag svart att tänka mig.

Vem fick dagens högsta resultat, förresten? (alltsa om man bara räknar küren)?

För mig råder det inget tvivel om vem som vem som blir mest sur på hästen o vilken kuse som är mest harmonisk o glad:cool:

måtte hon nu låna en stadig armehäst till prisutdelningen- remember förra OS:ET

:rofl::rofl::rofl:

nej Satchmo såg inte glad ut, :( Inte kul att se:crazy:

jag gillar ankys sätt mot hästarna (olikt en del andra....uppenbarligen) Såg ni klappen efter bytena i varje tex?

Jag har spenderat hela djävla dagen på möte och kom in i dom sista minutrarna av Ankys ritt så jag har absolut inget sammanhang av någon av ritterna och nu skall jag åka och rida så jag hinner inte se på Tv heller och inte kan jag spela in det heller :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 159
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar