Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

Wow vilken ritt Peters gör. Kanske lite svajigt i slutorna men annars väldigt positiv överraskning tycker jag!

76,5%! :eek: :)

synd, hade väntat mig lite högre poäng, men helt klart godkänt ändå...

ni vet att man måste ladda om spelaren var 20 minut va?

Vad kul, vad blev det för poäng. *håller tummarna för att spelaren som just kom igång igen håller sig vid liv nu under Ankys ritt* :eek:

nehe.. hörde jag helt fel???

Strunta i mitt inlägg i så fall.. är lite virrig, har haft huvudvärk i tre dagar :crazy:

fasen! kommer inte in på sidan. såå segt! när slutar det hela? hoppas hoppas jag hinner se något!

Jag tror dock att Anky vinner nu:( Alltså jag tycker Salinero är fantastisk men Anky är så jädra osympatisk, eller det är iallafall intrycket man får av henne, och hennes träningsmetoder ska vi inte ens diskutera.

Säger detsamma. Jag vill inte att hon ska vinna och håller alla tummar jag har för att Isabell trots allt ska ta guldet!

Ravel:love:. Inte så flashig men gud så nöjd han ser ut! Stilla mun, fin form, jämn åt alla håll i alla gångarter, totalt avspänd. Häftigt att se på den här nivån där man ofta ser att hysteriskt svansviftande. Och övergångarna; galoppiruett-piaff-skritt utan minsta taktfel nånstans:). Ett ekipage att bli glad och inspireras av!

Jadå, men den dör ungefär tre gånger under varje ritt nu. Och sedan tar det ungefär minst fem försök att få igång den igen. Extremt irriterande när det fungerat så bra tidigare under OS. *frustrerad* :(

*kl*

tittar man på domarsiffrorna ser man att tvåav domarna inte har Isabell som etta på det tekniska. Två av domarna som har henne etta på det tekniska har henne som tvåa och trea på det konstnärliga. Så visst var det några av domarna som drog ner pga missarna

Säger detsamma. Jag vill inte att hon ska vinna och håller alla tummar jag har för att Isabell trots allt ska ta guldet!

"trots allt":eek: Otroligt:crazy::crazy:
Ser du inte skillnaden:eek::eek:

Senast ändrad av en moderator:

Kl

TYcker att salinero ser ut som en stor mörk burk med fyra smala pinnar under ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar