F
Findy Lee
Sv: Dressyr OS 08
och nu tokhängde sig sidan
och nu tokhängde sig sidan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Isabell har ett flertal ggr sagt att Satchmo är extremt känslig och blir han sur ja då är han sur. Hon säger att med honom vet man aldrig vad som kan hända. Han har bråkat i piafferna sen dag ett detta OS. Jag antar att det är därför hon väljer Warum Nicht ofta nu för han är jämnare, fast jag ÄLSKAR Satchmo.
Nu störde ju inte piaffen så mycker iom att man bara får ett betyg på piaffen i kür och inte som i GP special där det är ett betyg per piaff.
Jag tror dock att Anky vinner nu Alltså jag tycker Salinero är fantastisk men Anky är så jädra osympatisk, eller det är iallafall intrycket man får av henne, och hennes träningsmetoder ska vi inte ens diskutera.
*kl*
Isabell har ett flertal ggr sagt att Satchmo är extremt känslig och blir han sur ja då är han sur. Hon säger att med honom vet man aldrig vad som kan hända. Han har bråkat i piafferna sen dag ett detta OS. Jag antar att det är därför hon väljer Warum Nicht ofta nu för han är jämnare, fast jag ÄLSKAR Satchmo.
Nu störde ju inte piaffen så mycker iom att man bara får ett betyg på piaffen i kür och inte som i GP special där det är ett betyg per piaff.
Jag tror dock att Anky vinner nu Alltså jag tycker Salinero är fantastisk men Anky är så jädra osympatisk, eller det är iallafall intrycket man får av henne, och hennes träningsmetoder ska vi inte ens diskutera.
Snälla dra inte igång rollkur, vilket hon inte använder sig av hela tiden.. detta har diskuterats för mycket av okunniga.
Tillbaka till trådens ursprungliga syfte:
Heike Kemmer fick 75.950% för ritten och 74.455% totalt (Just nu 2a)
Fast alltså ni vet väl alla hur en kür går till? Man får ETT poäng per rörelse, alltså missade hon poäng på skitten och piafferna, om man sen ligger på 8 resten av programmet, välförtjänt, och vissa 9 or så blir det så högt dessutom kanske hon fick extremt högt på det konstnärliga och det betyget räknas ju också in men redovisas inte i TV.
Det är väl självklart att hon får mer poäng än de andra, det är bara hon och Anky som har så hög svårighetsgrad.