Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

Ja min sida har vägrat i +10 minuter nu så snart är sammandraget bättre att se jag menar det lägger ju inte ner i alla fall :cool:

Kikade bara in snabbt:o

Satchmo ser inte ok ut i piafferna:confused: Inte nöjd alls!! Eller i piruetten!

Har så dålig bild men hackar han i munnen idag också:confused:

Senast ändrad av en moderator:

*kl*
Oh jag har äntligen lyckats se några minuter av OS-dressyr från eurovision-sidan. Har ingen teve, tyvärr i dessa OS-tider men jag följde Holm på internet-text-teve. Datorn är jätteseg och jag måste åka och hämta på dagis snart, vet inte ens vem jag tittar på eftersom jag inte vet vilka som är med, men njuter några minuter till.

Han såg direkt halt ut i skritten. Har han ont? Mycket märligt att piaffa så dåligt (ojämn i samtliga piaffer)

Han är fantastisk, bortsett då från piaff-missarna. Fin kür hon hade nu! Förstår inte varför hon har envisats med att rida warum nicht i de största tidigare, satchmo är miljoner ggr finare!

jag börjar också fundera på om han har ont nånstans...

Shit, 78%?!?

Edit: tillägg: tänk om man någon gång kunde hålla en sådan lägsta nivå att man kan "komma undan" med sådana totala utbrott och ända rida på nästan 80%... :D

Undrar just vilka procent Anky kommer hamna på, känns som det kommer rassla iväg nu?

ja hoppsan ja... tycker han ser ut att vara väldigt orolig i både munnen och överlag... och nej jag tycker mig också att se att han är skum bak i skritten... :O med det konstrandet!!

men 78% !!

hn gjorde samma som han hittade på i GPn, typ bockar och bryter ut å skit...:S

poängen: 78.1 totalt hann jag inte se..

78,1% trots missen i piaffen!

Tyckte han gick och tänkte bakåt i hela piaffen innan han flippade ur

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
374
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar