Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vissa har juj fått snud på låga poäng tycker jag, och så får hon 78% trots piafferna, konstrandet och orenheten i skritten... det känns inte riktigt rättvist tycker jag...
Isabell har ett flertal ggr sagt att Satchmo är extremt känslig och blir han sur ja då är han sur. Hon säger att med honom vet man aldrig vad som kan hända. Han har bråkat i piafferna sen dag ett detta OS. Jag antar att det är därför hon väljer Warum Nicht ofta nu för han är jämnare, fast jag ÄLSKAR Satchmo.
Nu störde ju inte piaffen så mycker iom att man bara får ett betyg på piaffen i kür och inte som i GP special där det är ett betyg per piaff.
Jag tror dock att Anky vinner nu Alltså jag tycker Salinero är fantastisk men Anky är så jädra osympatisk, eller det är iallafall intrycket man får av henne, och hennes träningsmetoder ska vi inte ens diskutera.
Tycker inte heller det var rättvist bedömt. Vincent till exempel tycker jag gick bättre överlag än Sachmo, och han fick inga bra poäng. Är inte alls så impad av Isabells ritt.
Kropp & Själ
Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.