Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

Mycket konstigt.. Han hoppar ju iväg precis när hon har fått honom att piaffera ordentligt, ont?

Väl höga poäng tycker jag med tanke på missarna.. Men han är ju fin. äh jag vet inte ! :confused:

inte för att jag igentilgen vill ta ut segern i förskott men det känns som att hon gav bort segern till anky där.

Hur kunnde hon få de poängen? Köpt på postorder? Visst är han otroligt fin i mellan åt men piafferna samt skritt kan ju inte varit godkända...

vissa har juj fått snud på låga poäng tycker jag, och så får hon 78% trots piafferna, konstrandet och orenheten i skritten... det känns inte riktigt rättvist tycker jag...

Heinke Kemmer (stavas det så?) bonaparte! som nog sniffar medalj nu!

:eek::eek::eek: Missade pga bilden försvann men det kan inte vara sant.
VEM annars skulle fått de poängen när hästen visar sånt missnöje, hackar på bettet osv:eek:

hon själv såg förvånad ut. Glad precis efter halten (som alltid) sedan när poängen kom såg hon ut som en frågetecken

nej det är inte helt korrekt bedömt tycker jag inte..

*kl*

Isabell har ett flertal ggr sagt att Satchmo är extremt känslig och blir han sur ja då är han sur. Hon säger att med honom vet man aldrig vad som kan hända. Han har bråkat i piafferna sen dag ett detta OS. Jag antar att det är därför hon väljer Warum Nicht ofta nu för han är jämnare, fast jag ÄLSKAR Satchmo.

Nu störde ju inte piaffen så mycker iom att man bara får ett betyg på piaffen i kür och inte som i GP special där det är ett betyg per piaff.

Jag tror dock att Anky vinner nu:( Alltså jag tycker Salinero är fantastisk men Anky är så jädra osympatisk, eller det är iallafall intrycket man får av henne, och hennes träningsmetoder ska vi inte ens diskutera.

Tycker inte heller det var rättvist bedömt. Vincent till exempel tycker jag gick bättre överlag än Sachmo, och han fick inga bra poäng. Är inte alls så impad av Isabells ritt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
374
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar