Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

Allmänt intryck (totala intrycket av ritten, jaja nui förstår) måste ju ha legat lågt.. Med tanke på missarna. Lösgjordhet etc. Vet nte riktigt hur de bedömer i kür men piaffmissen måste ha påverkat något mer betyg!

Heike, Bonaparte . Fin ritt - tyckte de förtjänade högre!

Fast de fick ju en del ganska grova missar, det drog väl ned. Tycker det var rättvist.

Kan man se resultaten live nanstans?

Exakt men man måste tydligen tycka att Anky är gud, att den vita ryska hästen är fantastisk och att Satchmo är halt för att vara med här:mad:

*lämnar tråden*

Han är fiiin.

Om ni undrar vilken musik det bla är i början och i travslutan så är det FIFA låten för något år... när det nu va

Fick just igång spelaren, hur går det för honom här. Jag tycker hästen är så snygg att jag nog bländas av det (som vanligt, jag är extremt subjektiv :D ). Hackar som fasen också. :mad:

Att Anky verkar vara osympatisk i intervjuer är väl inget som hör till OS ritterna? där av att jag skrev så...

Men gah nu är det min tur att få ett icke fungerande Internet Explorer :mad:

Mitt fungerar UTMÄRKT!

Jag tycker det var väldigt fint, såg ingen speciell miss. Energi i hela programet

Vad fick han?

Ah, nu är det tillbaka men missade hans poäng...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar