Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

Jag är nog lite svag för Anky. Jag tycker det är så häftigt att se henne....

Men de andra är ju oxå duktiga....

ariba! 5min kvar av väntan inför det sjukt spännande slutet!!

Äsch jag SKA kolla klart på dressyren för att sedan åka till stallet trots att jag kommer få ½ stressa så det blir mer synd om dig om du inte kan göra det du också. :p

knapp..

Balagur är såå söt, jag blir glad bara av att se honom :love:

äh inge synd om nån av er!!!!!:devil:

synd om mig för min dator har bestämt sig för att den hatar dressyr och vägrar visa 04:an:cry::cry:

*kl*

Det borde ju vara förbjudet att inte knoppa pannluggen i en OS-final!!! :devil:

Kan annars berätta att jag nyss kom ut från ett möte, hade med mig datorn och satt och tjuvtittade på Jan och Tinne. Råkade smacka högt när Tinne gjorde sina piaffer. Ville ju hjälpa till lite :o

Då får du stå ut med sammandraget och Jan Svanlund :p som är på SVT24 klocka 17.00-18.00 (bör inte vara någon Tennis som hotar det sammandraget :p)

gud vad jag älskar den här hästen!!! naturligtvis så sa internet tack och hej bara...:(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 163
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
374
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar