Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig råder det inget tvivel om vem som vem som blir mest sur på hästen o vilken kuse som är mest harmonisk o glad
måtte hon nu låna en stadig armehäst till prisutdelningen- remember förra OS:ET
Jag har spenderat hela djävla dagen på möte och kom in i dom sista minutrarna av Ankys ritt så jag har absolut inget sammanhang av någon av ritterna och nu skall jag åka och rida så jag hinner inte se på Tv heller och inte kan jag spela in det heller
Du skulle gjort som jag och bokat bort de möten som låg på den viktigaste tiden och sagt att du måste ringa några samtal med stängd dörr
Såg du inte I?
Tror du inte att hästen känner det.
hur mkt beröm fick den?
vilken häst fick trava iäg från sista halten o fick klapp under ritten
Vilken häst sköte sig till punkt och pricka, och vilken häst busade bort ett OS-guld?
Även Isabell är väl inte mer än människa. Och nog klappade hon om sin häst efter avslutningshalten hon ocksa.
Det var ingen engångsföretéelse.Vilken häst sköte sig till punkt och pricka, och vilken häst busade bort ett OS-guld?
Även Isabell är väl inte mer än människa. Och nog klappade hon om sin häst efter avslutningshalten hon ocksa.
Det var ingen engångsföretéelse.