Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

För mig råder det inget tvivel om vem som vem som blir mest sur på hästen o vilken kuse som är mest harmonisk o glad:cool:

måtte hon nu låna en stadig armehäst till prisutdelningen- remember förra OS:ET

:confused: Ingen av dem visade väl om de blev sura pa hästen?

Jag har spenderat hela djävla dagen på möte och kom in i dom sista minutrarna av Ankys ritt så jag har absolut inget sammanhang av någon av ritterna och nu skall jag åka och rida så jag hinner inte se på Tv heller och inte kan jag spela in det heller :grin:

Du skulle gjort som jag och bokat bort de möten som låg på den viktigaste tiden och sagt att du måste ringa några samtal:angel: med stängd dörr:devil:

Såg du inte I?
Tror du inte att hästen känner det.
hur mkt beröm fick den?
vilken häst fick trava iäg från sista halten:grin: o fick klapp under ritten

Fick igång skiten tills det var lagom SLUT!

blir det prisutdelning nu eller vad brukar hända?

Såg du inte I?
Tror du inte att hästen känner det.
hur mkt beröm fick den?
vilken häst fick trava iäg från sista halten:grin: o fick klapp under ritten

Vilken häst sköte sig till punkt och pricka, och vilken häst busade bort ett OS-guld?:cool:

Även Isabell är väl inte mer än människa. Och nog klappade hon om sin häst efter avslutningshalten hon ocksa.

Samma här, lönt att få igång allt precis efter sista ritten...

Tror och hoppas att det kommer ett sammandrag på Svt24 kl 17.00, har för mig att det är så. Någon som vet säkert?

Vill ju så gärna se lite dressyr!

Vilken häst sköte sig till punkt och pricka, och vilken häst busade bort ett OS-guld?:cool:

Även Isabell är väl inte mer än människa. Och nog klappade hon om sin häst efter avslutningshalten hon ocksa.

Det gjorde hon säkert. :bow:

Men jag kallar inte det "busa bort":cool:. Jag vet inte orsaken men just i piafferna varje gång visar den missnöje, jag tycker det mer såg ut som rejäl protest mot något och så skulle jag tolkat det om det var en häst jag satt på.

Men jag vet som sagt inget om vad som låg bakom, jag pratar om känslan man får inför sånt, bara.:crazy:

Det var ingen engångsföretéelse.

Det var ingen engångsföretéelse.

Nej, det är ju det som ärproblemet med hästen. Galenskap och geni ligger nära varandra, eller vad säger man? Sandro Boy har ju liknande problem. Sa helt slump tror jag inte det är. Men vad vet jag, det finns givetvis manga anledningar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 159
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar