G
GALOPP
Sv: Dressyr OS på Webben! Dagens tider och startlistor!
Japp, de båda gick vidare!
Japp, de båda gick vidare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men skit i dressyren - domarna är ju ändå helt #¤%&!!!
Gick Tinne och Brink till vidare?
det undrar jag med... jäkla svt som bara visade några få ekipage! dom två timmorna, som redan då var ett samandrag blev till en usel halvtimme.
det undrar jag med... jäkla svt som bara visade några få ekipage! dom två timmorna, som redan då var ett samandrag blev till en usel halvtimme.
Skriv till SVT och klaga, och gå in på deras forum där det finns folk från SVT som läser inläggen.
Det är under all kritik, faktiskt, hur de sköter det här.
Det är dock inte för mycket begärt att de inte klipper ned en nedklippt version av någonting, tycker jag. I så fall är det fasiken nästan lika bra att flytta hela 2h-passet till en tid när det kan sändas.Tycker faktiskt att ni gnäller lite väl mycket. Det är väl inget lustigt att dom visar en final
där det faktiskt garanterat blir medalj, och inte hela kvalet till finalen i dressyr? Svt kan ju knappast prioritera ridsport före andra sporter.
Dessutom, friidrott och OS-finaler t.ex ger bättre publiksiffror än ett kval i dressyr. Dressyr kan bli helt otroligt tråkigt för den oinvigde,
då det inte är helt lätt att förstå vad man försöker uppnå. Kom ihåg att ge svt beröm också,
vi har trotsallt fått se mycket, på helt okej tider (bortsett från FT-terrängen).
Detta klipp var det enda jag hittade som lades upp på you tube ikväll.
http://www.youtube.com/watch?v=Qj12WYNJK3k
Vad hände?! Vann hon ändå?
Visst är det så, men de hade ju inte räknat med att tennismatchen skulle ta sådan tid, även om tennis har en tendens att bli vansinnigt långdraget.
Alternativet hade då varit att lägga dressyren i ett okortat format typ mitt i natten, annars skulle ju alla kvällens sändningar bli mycket försenade.
Antar att SVT tycker att det är bättre att bara göra dressyrtittarna besvikna.
Förstår precis hur du tänker, och det är dålig stil att inte "be om ursäkt". Men så är det tyvärr, det är många sporter som ska trängas på två kanaler dom här veckorna.
Detta klipp var det enda jag hittade som lades upp på you tube ikväll.
http://www.youtube.com/watch?v=Qj12WYNJK3k
Vad hände?! Vann hon ändå?