B
beatrice2
Sv: OS 2008, Dressyr
KL
var hittar man start listor då?
KL
var hittar man start listor då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tinne rider väll med en Röö*li -sadel? Eller? Skulle de inte kunnna piffa med den sadeln? Om det inte är en rö''sli- vad är det då för sadel och på vilka grunder påstår h*n att den inte går att piffa i?
Ulla Salzgeber fick i Sidney OS i sin omritt börja ifrån skritten och rida om därifrån då det var där hennes problem uppstod. Här hände det i början av programmet så jag vet inte riktigt vad som skulle kunna kompenseras upp , egentligen efter halt och hälsning och första ökade traven.
Skulle hon får rida om hela programmet och få mkt bättre poäng säg 70% kommer det säkerligen fler protester. Då nu när Holland är borta har faktiskt Sverige chans till medalj om Brink rider som han brukar
Det beror väl på om det kan ha ansetts påverka lagets placering?Tinne är ju ändå vidare till GPS och där nollställs resultaten, så nu finns det ju definitivt ingen anledning till omritt. Eller?
Det beror väl på om det kan ha ansetts påverka lagets placering?
Men jag tror inte att de hade fått en omritt oavsett vad. Men jag tycker ändå att protesten var korrekt.
Tinne rider väll med en Röö*li -sadel? Eller? Skulle de inte kunnna piffa med den sadeln? Om det inte är en rö''sli- vad är det då för sadel och på vilka grunder påstår h*n att den inte går att piffa i?