OS 2008, Dressyr

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OS 2008, Dressyr

Fio.

Det var Caprice som inte piafferade, och det var i OS det hände har jag för mig. Trodde Carex skulle göra likadant i går faktiskt..

Nej det var Cezar som reste sig.. Möjligt att inte Caprice heller var bra- samma sadel.

Lussan har väl samma.

Nä men tack! Blev riktigt orolig. För vad man läser i media (och här) så står det ju överallt att det bara är pga att domaren trillade av stolen som ritten blev så dålig.

Vilken tur att vi har dig
:bow:

fast jag citerade ju aftonbladet redan på sidan 6 inlägg nr. 118 i denna tråd där Tinne inte skyllde på domaren....

*kl*

Gjorde just en lycklig upptäckt för alla som har Telias Digital-TV... De har numera SVT Play i videobutiken där samtliga tv-sändningar ligger med, inklusive gårdagens dressyr, som jag bara såg början av.

Fast jag tror hon var arg på att hästen "dog" för henne. Inte för debaklet?

Men vad vet jag?

Får jag fråga om Carex underhals till er som tävlar på högre nivå - hur ser ni på den? Är det bara en "avvikelse", eller varför ser hästen ut sådan?

alla hästar har underhals - om de väljer att spänna till den.

KL

Var det ngn som såg Imkes sto? vilken underbar häst. Trots att den hade problem med munnen (och delvis svansen).

Jag såg ritten.
Jo, hästen är jättefin, tyckte inte den var särskilt orolig i munnen, förutom då i början av saxen då tungan var som en hängande slips åt vänster.

Jag har sett den förr- jättefin.
Synd på tungan, men det hände bara under saxen.

Floresco var ju oxå skitsnygg men skulle noga kunna röra sig lite mer- det blir nog bra.
Vet att det är lite skillnad på live- vilket är en tröst när man ser sig själv:angel:

KL

ja trodde ja inet skulle få se på dressyren men så läste ja BUMBLEBEE`s inlägg o hitta till lajv TV
TACK TACK TACK
Man kan nog döpa om Tv4sport till Tv4poker shiiit va dåligt.
o Svt24 har ju inte några hålltider så man får krupp av att vänta

ha en najs Ostittande

Tinne rider väll med en Röö*li -sadel? Eller? Skulle de inte kunnna piffa med den sadeln? :confused: Om det inte är en rö''sli- vad är det då för sadel och på vilka grunder påstår h*n att den inte går att piffa i?

Fast jag tror hon var arg på att hästen "dog" för henne. Inte för debaklet?

Men vad vet jag?

Får jag fråga om Carex underhals till er som tävlar på högre nivå - hur ser ni på den? Är det bara en "avvikelse", eller varför ser hästen ut sådan?
Tror mest att hon var besviken- inte arg på hästen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Charlotte Dujardin stängs av i ett år av internationella ridsportförbundet. Orsaken är videon som läckte ut när den 39-åriga brittiska...
2
Svar
27
· Visningar
2 111
Senast: Rumpnissen
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fler och fler OS-lag i dressyr presenteras nu, bland annat Storbritannien och Nederländernas lag är klara för Paris.
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Gunnar
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 011
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hon var reserv i OS-laget, men nu slog Maria von Essen till med en tredjeplats i kür när världscupen i dressyr drog i gång i Herning...
Svar
0
· Visningar
50
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka