Det bästa ur OS-ritterna hittills

Sv: Det bästa ur OS-ritterna hittills

Om jag inte minns fel, och det kan jag göra, så fick han genomgående låga poäng på skritten, ner till fyror, skulle enligt kommentatorn vara en koef på detta så det slog en del på totalen.

Åhh, vilken trevlig tråd! Jätte kul att läsa vad som gav folk gåshud (i den positiva bemärkelsen)

Jag säger bara- Isabells bytesserier. Man ser knappt att hon sitter om i sadeln, utan det ser nästan ut som om hästen läser hennes tankar och byter utan andra hjälper. WOW!

Senast ändrad:

Ja det var många som bytte med stoora o alldeles för grova hjälper- ibland hela kroppen- som en hel hoppryttare:devil:

Det som jag minns mest från ritterna i går är Satchmos travslutor!!!:love: och Isabells ridning, hon rider omänskligt bra!:bow:

Sen var det kul att se att det danska ekipaget Nathalie WITTGENSTEIN på Digby hade utvecklats så enormt mycket! trodde knappt att det var samma ekipage, hon red så fint och gjorde alla saker väldigt bra!

Salineros slutor var oxå helt fantastiska liksom bytena i varje, gåshud!

och såklart Elivs passage och travökningar, Mamma Mia!:love: :d

Senast ändrad:

Ja, Digby var verkligen finare än tidigare. Jag blev också förtjust i Ravel, men som jag skrev tidigare, det GÅR inte att nämna allt som var bra.

KL

Off topic, Sjef, kan den karln le?? Någon som vet.

Ja, han skrattar i någon av Ankys träningsvideos. Åt henne alltså. :o

balagur? ja honom gillade jag verkligen, sån utstrålning och så annorlunda. visste du att han är orlovtravare?? och har varit cirkushäst och polishäst? dessutom vanvårdad i cirkusen. och nu tävlar han os! :bow:

Jaha det är därför jag gillade honom så mkt, är lite svag för orlovare ;) Det kallar man allroundhäst :rofl:

Nej men verkligen trevlig!

KL

Ingen annan som gillade Courtney King med Mythilus? Det tyckte jag var en ryttare som överlag hade väldigt trevliga, fina och osynliga hjälper. :laugh:

ja det får man säga. :D han köptes pga sin otroligt fina piaff och passage som han gjorde av sig själv sas, han kunde knapt byta när hon började rida honom.
jag blev imponerad av den hästen. :bow:

KL
Jag älskar Imkes sto! :love: Galopp piruetterna var väldigt fina, och hela hästen dansade fram. Även en snygg prestation då hästen la tungan över bettet i saxen, ryttaren red ur det tämligen oberört och fortsatte ritten utan ngra större fadäser trots allt. Verkligen underbart ekipage.

Nu blev han fyra idag så hoppas verkligen han har en vass kur.

Korelovas Balagurs piaff - perfekt! :banana:

och hur Isabell redde ut problemet med Satchmo, snyggt vidare som om inget har hänt

Senast ändrad:

Liknande trådar

Träning Vet inte riktigt var jag ska lägga detta för det är en kombination av NH, western och "vanlig" ridning...men jag lägger det här eftersom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 811
Senast: FridaW
·
B
Träning Jag har under många år iaktagit olika sätt att hantera hästar på. Jag har haft turen att träffa många duktiga människor som lärt mig...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka