Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Dressyr Köpte en Döbert 3 cm bred nosgrimma. Så kalasfin:love:.Men min häst får skavsår av slutändan på den breda delen. ( innan metallspännet...
Svar
2
· Visningar
1 031
Senast: Centaur
·
F
Dressyr Har funderat lite på upplägget på våra dressyrtävlingar. Normalt sett går det 2-4 klasser per dag (beroende på anläggningens storlek)...
Svar
12
· Visningar
1 240
Senast: Orkide
·
J
  • Låst
Dressyr Dressyr & Hackamore Jag vet att man inte får tävla på hackamore i dressyren på ponny. Men om fallet nu är så att ponnyn som föl hade en...
Svar
6
· Visningar
2 195
Dressyr .. ja precis som det låter. Hur rider man egentligen avslappnat och korrekt med fötterna i stigbyglarna? Jag håller på att bli tokig...
2
Svar
24
· Visningar
3 355
Senast: SaraMara
·
Q
Dressyr Har någon här en Fryso Legacy (dressyrsadel)? Skulle ni kunna ta några bilder och visa hur den ser ut mer "vardagligt". På...
2
Svar
22
· Visningar
7 344
Senast: Behati
·
Dressyr Så här i sadelfunderartagen.. Vad har ni för sadel vilken storlek i sits Hur lång är ni (eller extra stor rumpa så den ska få...
2
Svar
37
· Visningar
4 137
Senast: MissSY
·
Dressyr Finns det nån här som har en sån? Kollar lite smått på dem... Vad passar de för typ av hästar? Hur går det till? Jag vill veta allt. :D
Svar
7
· Visningar
1 942
Senast: super
·
G
  • Låst
Dressyr Vad äter/kommer era hästar att äta i höst och vinter? Berätta gärna också vad det är för häst, hur mycket den jobbas m.m. :)
Svar
10
· Visningar
1 172
Dressyr Vad har ni på er på dressyrtävlingar? Vilket märke på hjälmen? Vilket märke på kavajen? Har ni samma färg på kavaj, hjälm...
Svar
15
· Visningar
2 716
Senast: Tebazz
·
I
Dressyr Är det någon som känner till Tolgas dressyrsadel Athena? Vilken typ av hästar passar den på? På bild ser den väldigt fin ut och ganska...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Centaur
·
R
Dressyr Ska tävla imorrn och vet inte om man måste ha ridvantar när man tävlar?
Svar
6
· Visningar
737
Dressyr Nu har jag provat M&N - bossorna petar ned i ryggen, häst gillade inte, men matte gillade sadeln Albion K2 - Ligger jättebra på...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 983
Senast: feel
·
F
Dressyr Hej! undrar om ngn kan svara på om man får rida 2 hästar i dm dressyr för juniorer? ngn som kan länka eller som kan svara tack!:)
Svar
2
· Visningar
652
Dressyr Hjälp mig nu alla kloka därute. Jag har en 5-årig valack som har rört sig jättetrevligt. I våras började det märkas att gången blivit...
2
Svar
21
· Visningar
2 078
Senast: axel
·
M
Dressyr Det blev en sån sadel. Skitfin, till ett bra pris! Nu till frågan: Vad smörjer ni era kalvskinssadlar med? Har just nu stubbens...
Svar
3
· Visningar
1 692
Senast: Melgibson
·
L
Dressyr Någon som sett den i verkligheten? Hur verkar den vara...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
31 555
Senast: Jennifer
·
Dressyr Hur sjutton lär man sig att sitta ordentligt och inte bara skumpa omkring? Har nyligen börjat rida några nya hästar, en av dem sitter...
Svar
9
· Visningar
2 500
Senast: Orkide
·
Dressyr Dum fråga kanske men, är det ett måste? tänker främst på typ L:C nivå och det är på en rastävling...
Svar
19
· Visningar
2 028
Senast: aprilia
·
Dressyr Ni som har/haft en Anky Salinero, kan ni vara snälla och ge ert omdöme om denna sadel? Är den värt sitt pris osv. mvh cissi
Svar
9
· Visningar
2 011
Senast: Fredag
·
T
Dressyr Vi var på dressyrtävling för ponnier igår. Jag reagerade på att det var flera ponnier som gick "bakom hand" större delen av ritterna och...
Svar
17
· Visningar
2 471
Senast: Paxinarion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka