Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Dressyr Jag letar just nu efter en dressyrsadel. Då jag inte har så mycket pengar så skall den vara billig helst. Jag provade idag en syntet...
Svar
10
· Visningar
1 606
Senast: Emergency
·
Dressyr Satt och tittade igenom bilder på mig och min f.d häst Ushi och kom fram till att jag har några bilder som jag fullkomligt älskar, och...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 708
Senast: Fire-Eye
·
F
Dressyr Nu har jag börjat ta upp hästköparplanerna igen då kontraktet för foderhästen går ut till sommaren. jag har funderat en del över vad...
Svar
18
· Visningar
1 569
Dressyr Jag skall tävla en L:C och undrar om denna kavaj duger...? Jag i mitten... HJÄLP!
Svar
8
· Visningar
1 287
Senast: Trevita
·
Dressyr Det fanns ju en sån innan men den verkar ha försvunnit så jag skapar en ny. :) Var? När? Övningar? Resultat - hur gick det...
Svar
5
· Visningar
926
Dressyr Vad är den "bra för"? Eller snarare, vilken typ av häst och mun passar den till? Någon här som rider på en sån stång? Hur tycker ni...
Svar
4
· Visningar
1 867
Senast: flashlight
·
Dressyr Det sägs ju att dressyrmänniskor är mer märkesfixerade än andra så jag ställer frågan här...Tror ni att ni lägger mer på er och hästens...
Svar
14
· Visningar
1 554
Senast: nyponros
·
V
Dressyr Ni som bytt från hoppning till dressyr ooch nu rider ca MSV, vad tycker ni var det svåraste med att bli dressyrryttare istället?
Svar
4
· Visningar
1 144
Senast: flashlight
·
C
Dressyr Hej Tänkte ta hjälp av er som kan detta och har ett öga för vad som kan passa. Har i dag en albion MM normal bom 17 tum men denna...
2
Svar
21
· Visningar
2 191
Senast: Crona
·
Dressyr Vi anmälde till två klasser, klubben har publicerat preliminära startlistor där vi finns med i båda klasserna. Sedan ringer en person...
Svar
2
· Visningar
894
Dressyr Fick idag ett ryttarmeddelande enligt vilket man valt att dela en klass pga "för många anmälningar" = 46 stycken. Klassen hade pga av...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Kratus
·
Dressyr Hur är det? Det snorbilliga för 185 kr Vill ha sidstycken med hakar, nosgrimma och pannband har jag redan... Ska använda det som...
Svar
12
· Visningar
1 276
Senast: sweep
·
Dressyr Nybliven dressyrnörd som jag är (:p) har jag blivit sugen på att skaffa dressyrsadel.. Då den jag har nu är allround/hopp är den inte...
2
Svar
21
· Visningar
5 316
Senast: bigganl
·
L
Dressyr Min dotter började tävla ponnyressyr för 5-6 år sedan men har nu vuxit ifrån det och har häst. Trots det tycker jag det är kul med...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: Leteng
·
P
Dressyr Hejsan, jag är en äkta hoppryttare men har nu som mål att ställa upp i en dressyrtävling och börja tävla i dt lite då & då som omväxling...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: Mariiee
·
Dressyr Hej! Köpte ett par Cavallo Talent för snart två år sedan och är supernöjd med dem fortfarande. Tyvärr så har ett litet problem...
Svar
4
· Visningar
1 201
F
Dressyr Denna fråga ploppade upp i huvudet på mig när jag läste diskussionen i en annan tråd (den som handlar om att lösgöra bogarna) och tyckte...
2
Svar
24
· Visningar
2 774
Senast: Malinigbg
·
Dressyr Nu är jag nyfiken på vad ni betalar för era tränare. Ni får inte skriva vem det är (så att inte tråden ryker) utan bara -Tränarens...
2 3
Svar
46
· Visningar
13 287
Senast: aysha
·
K
Dressyr Jag undrar om någon kan tipsa om bra sadelöverdrag till en dressyrsadel. Alla mina sadelöverdrag är för små. Just nu använder jag...
Svar
10
· Visningar
2 566
Senast: Borst
·
Dressyr En tjej som rider min häst veckovid har tidigare haft egna hästar och frågade om hon kunde prova sin egna sadel – en childeric...
Svar
11
· Visningar
3 200
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka