Era absoluta favoritbilder.

Sv: Era absoluta favoritbilder.

Mina absoluta favoriter! :love:

21868592.jpg

21681802.jpg

21724425.jpg

21724427.jpg

*kl*

IMG_1393.jpg

Tycker han ser så fokuserad ut här, plus att solen gör sitt.

IMG_1482.jpg

Snygga färger, snygg häst.

Här kommer några av mina favoritbilder. :love:

29518_1216499209.jpg

Jag och Blenda, en 20-årig fjording vi hyrde i somras.

28431_1212249767.jpg

Jag och Tudor, min förra foderhäst.

41170_1218751408.jpg

Jag och nuvarande pållen Mc Queen.

19780_1219434724.jpg

Jag och Queene.

pic_show_id14566076.html

(om bilden inte funkar: http://www.pixbox.se/pic_show_id14566076.html )
Trots att känslan på just detta passet inte var jättebra, så är bilden väldigt fin och harmonisk, och representerar egentligen alla bra stunder jag har haft till häst. Den får mig att minnas varför jag älskar hästar och ridning så himla mycket. Värd extra mycket nu när jag håller på att lägga av, har bara ridit ett fåtal gånger sen 7 april, då medisen såldes.

Har nån fin bild från sista passet jag red medisen, inte fotografiskt fin, men viktig för känslan jag hade då, och många gånger tidigare, men den är tyvärr på fel dator.

Kl

Mina är inte hälften så heta som era, men en stooor ponnynostalgikänsla rinner just nu igenom min kropp, så jag kan inte riktigt stoppa mig själv.

P1015117.jpg

För att king är king och åh att han tillät det där.

hejsan.jpg
Mest för att det verkar vara en underbar dag... och för att ser ser ut som jag får tag i honom lite bättre nästa steg.

P1014713.jpg
för att han kämpar så

king.jpg
för friheteskänslan

CIMG0263.jpg
och på påven... för den visar hans personlighet. har dessvärre inga ridbidler pga kamera och häststrul...

För att hon var så härlig att rida här, hade just vid tillfället härligt tryck bakifrån som hon inte brukade ha. :love:
16654211.jpg

För att den är mysig. Jag höll på att svampa av henne efter ridningen och vi hade liten mysstund. Syrran lyckades fånga flera fina bilder med fin stämning.
23416612.jpg

IMG_2163.jpg
För där är hon :love: Den vackraste! Jag kan inte ens säga att hon är min, Det är jag som är Hennes :love:

Annars har jag inga bilder på henne eller storpållen som visar vad jag ser.

För att den här bilden är så mycket henne och precis visar hennes personlighet.
hedwig1_080308.JPG

Härligt uttryck och typisk Hedwiguppsyn!
hedwig_080113.small.JPG

För att hon är så vacker här och för att jag längtar tills hon är så här smal och fin igen! Plus att det är från ett suveränt träningstillfälle.
hannover_080329.JPG

För att jag älskar henne och för att hon är min stora glädje i livet.
hedwig2_080608.JPG

kl

bilder som jag har som jag tycker otroligt mycket om!!

total lycka hos både häst och ryttare

det finns en känsla fångad i bilden som jag gillar

Älskar färgerna i den här bilden, och dessutom minns jag tävlingen med ett leende;D

För att både han och jag ser så koncentrerade ut

jag ser inte klok ut men hästen är ju finast iaf!

för att jag älskar honom..

för att den förmedlar hur fantastiskt fin hon var på vår sista tävling tillsammans

och så den här bilden som jag bara fullkomligt älskar!!! Det ända som saknas är att jag och lilltjejen ska ha varsin långklänning på oss istället

26februari-06026.jpg

Glädje jag aldrig kommer glömma. Vår sista vinter.

15juni074.jpg

Jag trodde allt var bra och att vi skulle kunna börja träna som vanligt igen. Vem kan tro att detta är en 20 år gammal travare med sådana skador att han inte gick att rida mer? Älskar denna bilden, vi var lyckliga, det var han och jag.

4aug06010.jpg

Sista minuterna tillsammans . .

IMG_2952.jpg

Att vi faktiskt hade fina stunder, att jag faktiskt var väldigt stolt över min vackra häst.

ed1.jpg

Att det faktiskt fanns de ridpassen då han ställde upp för mig.

ed.jpg

Och att de fanns de gånger han inte ställde upp :D

IMG_2092.jpg

Ridningen gick skit den sommaren men han var så snäll att jag kunde rida utan säkerhetsväst! Sånt bra betyder.

Senast ändrad av en moderator:

19augusti2008051.jpg

Ett underbart ridpass på en underbar häst!:love:

Hoppning9aug08007.jpg

Lycka! Första hopptävlingen glömmer man ej.

fin-2.jpg

Första hoppträningen tillsammans! Lycka lycka lycka!

Fargo-4.jpg

Ridpass man inte glömmer.

fs.jpg

Överlycklig över sina nya häst :)

För att hon var så med mig, mjuk och härlig ridkänsla.
080908Forsythiaredigerad.jpg

Sprite, som jag haft mina största framgångar med, speciell och älskad!
SpriteNM22copy.jpg

April Charm, ett sto med en stor underbar personlighet och energi!
Älskar verkligen dessa bilder som verkligen visar henne. På bild nr.2 fick vi kommentaren "För mkt bakbensengagemang" av en av domarna!
LisbethW009.jpg

AprilCharmpSM.jpg

Första framgångsrika tävlingen på min gamla B-ponny Felix!
Felix.jpg

Frida, en av världens vackraste som föl? För oss var hon det ialf!
Fridasomfl.jpg

Diannie (t.v.), en urhäftig ponny rätt o slätt! Finns med flera andra djupt i hjärtat. På bilden precis vunnit DM i Skåne
PonnyDM015.jpg

Amazing Dapple Grey, en valack med ett hjärta av guld och som verkligen levde upp till sitt namn. Saknar honom fortfarande (såldes för snart 3 år sedan)... Här i en av Elitomgångarna 2005!
AmazingDMlitenprisutd.jpg

Amazing med min lillebror, såå söta!
Älskade Amazing

Senast ändrad:

88972_1206371886.jpg

Den här bilden gillar jag så oerhört mycket, eftersom den visar på hur snäll min älslking är! Pojken som rider(min systerson) är autistisk och han kan rida helt själv på henne ute!

15156_1211314513.jpg

Den här bilden påminner mig om alla fina turer jag o syrran gjort.. Tyvärr blir det ingen fler med Abbe :cry: torsdag den 11/9 åker han till trapalanda.....

68275_1211315014.jpg

Inte hästar, men hästskötsel ^^ Den påminner mig om att även fast det är mycket slit o släp runt omkring hästarna, så kan man ha kul iaf^^

34715_1220888503.jpg

Abbe myser.. Älskar den här bilden då han blundar på den

60813_1220888978.jpg

Här ser man vilka bra kompisar de har blivit över sommaren..:love:

Tack så mkt! :D Visst e han :love:. Han var lite lat:angel: (som små ponnyer nästan ska va ;) ), så nu är man lite förundrad över hur man lyckades när man var så liten o med en så pass stor sadel :D!

Liknande trådar

Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
11 251
Senast: TinyWiny
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 805
Senast: Imna
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·
Småbarn Innan vår son föddes hade vi som plan att söka till min gamla skola (Montessori) för jag (och min bror som också gått där) tycker det är...
Svar
6
· Visningar
1 563
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka