Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
  • Låst
Dressyr alla blingade pannband, träns och schabrak har en egen tråd så varför ska inte ridbyxorna ha en egen :) är sugen på att köpa nya...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
11 768
M
Dressyr vilken av deras märke har bredast nosgrimma? både de billiga och de dyrare sortimentet. kollat runt och verkar inte finnas nån tråd och...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: Centaur
·
  • Låst
Dressyr Man kan se tävlingarna just nu på http://www.eurovisionsports.tv/olympics/ Klicka på Live 02
7 8 9
Svar
171
· Visningar
8 980
Dressyr Pållens gamla sadlar har han växt ur så nu köpte vi en ny Crown Aragorn dressyrsadel. Men jag är konfunderad!! I kåpan vid...
Svar
15
· Visningar
4 875
Senast: Estivuz
·
Dressyr Från och med vilken klass får man ha kandar? Får man rida med kandar i LA:4?
Svar
6
· Visningar
1 303
Senast: Lancet
·
Dressyr jag har en unghäst som har musklat på sig en hel del och jag funderar på om de är dags att ta bort padden nu? min sadelutprovare hade...
Svar
12
· Visningar
1 679
Senast: super
·
Dressyr Nu hoppas jag verkligen att jag får pengarna tillbaka på mina soubirac, som släppte i sulan, var på lagning, haft dem en månad och nu...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 388
Senast: Hopplapolle
·
F
  • Låst
Dressyr Jag ska köpa ett nytt träns nu när jag har en brun sadel och tänkte höra med er vad ni helst av allt skulle vilja ha för träns till er...
Svar
1
· Visningar
760
J
  • Låst
Dressyr Hej, jag har länge varit en hoppryttare nu, men nu då min EM ponny "Girlfriend" har blivit 25 år så vill jag börja mer inom dressyren...
Svar
5
· Visningar
1 042
  • Låst
Dressyr Satt och titta de på nya programet! Varför har de tagit bort den första halten? Är det inte trevligt att hälsa på dommaren när man...
Svar
2
· Visningar
1 395
Senast: jemeni
·
J
Dressyr Tänkte kanske tävla min d-ponny kille i lite dressyr till hösten då jag pga en skada ska lägga hoppningen på is ett tag . Men ska man...
Svar
8
· Visningar
993
Senast: Jollypolly
·
Dressyr Har börjat att försöka träna att byta galopp på min häst. Och jag märker att allt stökar pga av min sits. Jag är stel och har svårt att...
2
Svar
20
· Visningar
1 610
Senast: axel
·
Dressyr Vad har ni för idéer här? Hästen har tidigare stegrat i protest/försvar men har sedan ett par år slutat med detta. Det är bara vid...
Svar
9
· Visningar
1 435
Senast: mackan
·
Dressyr Jag rider en fin fyraårig häst tre gånger i veckan. Det är en begåvad och okomplicerad häst, som då tyvärr inte begåvats med en...
Svar
6
· Visningar
1 232
Senast: majola
·
D
  • Låst
Dressyr Hej alla! Jag är lite nyfiken på att höra hur ni förbereder er inför tävling? Berätta allt :)
Svar
1
· Visningar
751
Dressyr Hur är det på lokal tävling enl TR, måste man ha sporrar och i så fall vilken längd?
Svar
3
· Visningar
734
Senast: mimus
·
Dressyr Snälla buke-människor kan ni hjälpa mig med min sadel-ångest? Har en häst som är omöjlig att hitta sadel till. Låg, bred manke, rak och...
Svar
4
· Visningar
1 422
Senast: Zebban
·
Dressyr Någon som har gjort det? Som köpt ett träns, kanske bytt nosgrimma? Eller sidosycken? :D Pannband har väl kankse de flesta bytt...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
13 434
Senast: Curtis
·
P
Dressyr Hej! För de första HUR räknar man ut dressyr procenten? :P O. sedan, jag har ridit en längre tid, haft en häst i ca 1 o. ½snart :) Jag...
Svar
4
· Visningar
1 335
Senast: piupau^^
·
Dressyr Mamma har släpat hem ett gäng sadlar till sitt sto men nu äntligen hittat en som båda trivs i. En Bates Caprilli och på den kan man...
2
Svar
24
· Visningar
2 664
Senast: hopp_o_galopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar