Dressyr OS på Webben

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS på Webben

Tar det så mycket längre tid då eftersom de hoppar över pauserna? Jag är usel på att räkna så jag inbillar mig att de hinner med de flesta på den tiden?

var min tränares häst innan. Hon red in honom och det var hon som sålde honom utomlands sen. Kul att se vart han tagit vägen :)

Kan man se Tv sändningen som går nu på webben så jag kan hoppa mellan båda sändningarna? Min son har nämligen bänkat sig framför Tvn :mad: men jag kan väl inte gärna ockupera både Tv och datorn. Eller.....

*kl*

Inser att jag är skadad tack vare küren, allting är så tyst ju! :eek:
Sitter och nynnar på låtar för att jag känner att något fattas annars :rofl: :angel:

Nejdå, Rambo startar om 2 ekipage.

Vad roligt att ha utbildat en häst som sedan går OS, ännu roligare för uppfödaren.

:)

Tävlingen började kl 13 idag svensk tid, det är eftersändning nu.

ja jättekul! särskilt som han var ett "fynd" och hon gjorde ett riktigt hästjobb med honom.

de vann en SB1 innan han såldes utomlands.

Han går kl. 22 lokal tid imorgon (står en 2 framför hans starttid vilket innebär att han går imorgon).

Aha, ja, då gick han för några timmar sedan. :(

Eller, kan man inte se SVT24 på webben? Det är där dressyren går ju?

Rambo? Han går nog inte vidare..fast jag vet inte hur många ryttare som gör det, men det var inte så bra ridet.

Jo! Man går in på svt's hemsida så kan man se live därifrån! Såg precis Patrik, missade honom innan :)

Hur går de vidare s.a.s? Hon red på 59% iaf (om det är Rambo du menar).
Tittar du på eurovision? Då är det Tinne strax. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 011
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På lördagen drar OS igång på riktigt när det har blivit dags för fälttävlansekipagen att rida sin dressyr. Här hittar du allt du behöver...
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tisdag 30 juli är det dags för dressyrryttarna att göra entré på OS i Paris. Dressyren avgörs över tre klasser. Så här går det till.
Svar
0
· Visningar
193
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Lördag och en ny lagfinal står på OS-schemat när dressyrens lagmedaljer ska fördelas i Grand Prix Special. Här finns svenska starttider...
Svar
0
· Visningar
220
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka