Dressyr OS på Webben

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS på Webben

Jag erkände ju att jag inte förstår mig på det. ;) :angel: Jag bländas alltid av att hästen är söt eller har fin färg, och den hästen hade jag velat ha själv. :D

Men :eek: Nu förstår jag ingenting haha...

Jag undrar också vad jag har för startlista nu haha...

Tack så mycket!

Lite förvirrad här haha. Sitter och klickar mellan WebTV, Buke och Startlistorna :angel:

Jag har sett det och tycker det är toppen. Alltid en liten tröst för mig som alltid fladdrar med underskänkeln att även de gör det (även om det visserligen är viss skillnad på hur deras hästar rör sig och vilka rörelser de gör, men det nonchalerar jag :rofl: )...

kl

Nu rider alltså Imke efter brasilianaren, sen är det paus igen?

Är det jag som skelar ellr rör sig denna skumt med sitt högra bakben? Det benet ser liksom långsammare ut? :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 016
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På lördagen drar OS igång på riktigt när det har blivit dags för fälttävlansekipagen att rida sin dressyr. Här hittar du allt du behöver...
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tisdag 30 juli är det dags för dressyrryttarna att göra entré på OS i Paris. Dressyren avgörs över tre klasser. Så här går det till.
Svar
0
· Visningar
193
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Lördag och en ny lagfinal står på OS-schemat när dressyrens lagmedaljer ska fördelas i Grand Prix Special. Här finns svenska starttider...
Svar
0
· Visningar
220
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?