Dressyr OS på Webben

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS på Webben

Det enda ljudet man hör är från publiken och ev lite bakrundsmusik.

Dum fråga kanske, men har du höjt på ljudsymbolen under bildrutan? Det missade nämligen jag...

Inte för att ljudet är så intressant, det roliga är att höra vad de säger när de kommer ut från banan. :D

Jag kan inte se =(
Får bara upp reklamen och sen säger den typ nått om att matriaelt inte kan vissas. =(

Alltså... är det bara jag som reagerar på att dom är ju fan uppe på schabraket med underskänklarna ibland :crazy: fy vad fult!

Den här var ju inte så liten direkt, får ju in en hel bokhyllan Billy mellan frambenen :D

Dressyrhästarna är ofta feta. Faktiskt. Jag har ännu inte riktigt klurat ut vad det ska vara bra för...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 016
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På lördagen drar OS igång på riktigt när det har blivit dags för fälttävlansekipagen att rida sin dressyr. Här hittar du allt du behöver...
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tisdag 30 juli är det dags för dressyrryttarna att göra entré på OS i Paris. Dressyren avgörs över tre klasser. Så här går det till.
Svar
0
· Visningar
195
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Lördag och en ny lagfinal står på OS-schemat när dressyrens lagmedaljer ska fördelas i Grand Prix Special. Här finns svenska starttider...
Svar
0
· Visningar
222
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025