Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag har upptäckt att min sadel som jag har inte passar på min lillkille då han skjuter rygg under ridning så min sadel lättar...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
12 415
Senast: Centaur
·
Dressyr Er det noen her som har erfaring fra begge disse salene? Jeg prøvde en Caprilli men den satt jeg ikke spesiellt bra i. Stigbøylefestene...
2
Svar
27
· Visningar
4 403
Senast: Gullungen
·
M
  • Låst
Dressyr Hejsan. Jag skulle vilja PM:a med en person som rider ungefär MvsA dressyr då jag har lite frågor om hur man utför vissa moment korrekt...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: break_a_leg
·
E
Dressyr Kom att tänka på en grej när jag tvingas sitta inne på jobbet hela dagen istället för att vara ute i det extremt fina vädret! iaf...
2
Svar
22
· Visningar
1 741
Senast: Zimzalabim
·
Dressyr Är ute efter en svängd gjord i bra kvalité. Jag kan inte riktigt klura ut om Chetaks Ronja och Globus Ronja är samma gjordar? Globusens...
Svar
14
· Visningar
1 903
Senast: bigganl
·
V
  • Låst
Dressyr Ja vilka tror ni på? Står Sara Henrietta helt ohotad? Kan kanske den här tjejen utmana...
Svar
2
· Visningar
899
·
P
Dressyr Vet inte riktigt vilket forum detta ska ligga under, moderator får gärna flytta om det ligger fel. Ni som tömkör, hur gör ni med...
2
Svar
25
· Visningar
3 165
Senast: Tora
·
L
Dressyr Jag hoppas tråden ligger rätt nu, annars får moderator gärna flytta den rätt:o Ja nu så är det dags för mig och min lilla pålla att...
Svar
6
· Visningar
1 348
Senast: __lollo__
·
Dressyr Hur många av er är engagerade för att själva träningen ska bli av sas? Tänker alltså på er som tränar för någon som kommer till ett...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: Fiorano
·
Dressyr Gör också en sadeltråd, är desperat...igen. Letar en dressyrsadel till min häst som ca 110 grader (tjock för tillfället så kommer nog...
2
Svar
37
· Visningar
5 704
Senast: super
·
Dressyr Idag var jag och tittade på en lokal dressyrtävling och på framridningen noterade jag ett ekipage där hästen bar en pullarnosgrimma...
2
Svar
20
· Visningar
2 060
Senast: Immer
·
F
Dressyr I dressyr är det ju krav på att ha kavaj på tävling. Ridbyxor får väl va vilken färg som helst (?) men de flesta har vita ändå. Stövlar...
2
Svar
33
· Visningar
3 263
Senast: Gummipappa
·
Dressyr Har i många år varit sugen på att skaffa mig ett rundsytt träns. Nu har jag äntligen skaffat ett - fast pannbandet känns så tråkigt och...
Svar
15
· Visningar
1 986
Senast: panaccea
·
Dressyr Såg i Ridsport att Prestige tagit fram en ny dressyrsadel, "D1 The One" heter den. Har försökt hitta lite mer info om den men det var...
2
Svar
29
· Visningar
8 931
Senast: Sorbe
·
Dressyr Ska tävla hästen jag har hemma första gången i slutet av agusti. Hon har nog inte tävlat en dressyr på flera år. Vi ska rida LB för...
Svar
11
· Visningar
1 115
Senast: Mish
·
H
Dressyr nu har jag letat fram en bredare nosgrimma och bytt bort de vita helt. Men är de bättre? han ska han ännu bredare va? (sen ser jag nu...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Havregryn
·
H
  • Låst
Dressyr köpte en nosgrimma för nån dag senast, har inte hunnit prova den på någon av hästarna ännu. men vad säger ni? första blicken, snygg/ful...
2
Svar
22
· Visningar
1 965
·
T
  • Låst
Dressyr I helgen är det dags för årsdebuten i dressyr, blir LC:2 (och LB:3) men när jag nu sitter och kollar på programmet så står det att dte...
Svar
4
· Visningar
1 039
·
Dressyr Är ett KM öppet för samtliga ekipage i klubben? Även de som tävlar t.ex MSV? Vad är det som gäller? Vågar man ställa upp med en...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Tramptass
·
Dressyr Vad krävs för att tävla SM och hur kvalar man? tillägg: har inga egna ambitioner om någon undrar, bara allmänt nyfiken :D
Svar
1
· Visningar
736
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka