Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ca 6-8 veckor, men ibland kan dom tydligen vara riktigt snabba, speciellt efter semestern.. Men det är ju ändå Italienare och med dom vet man ju aldrig.....
Så himla skönt att jag får låna lånesadeln över kvalitén, då kanske tiden går lite fortare.
jag väntar på min nya jag också... fick besked måndag förra veckan att den var på väg från frankrike. tydligen går inte posten särskilt snabbt där nere.
var samma sak med mina ridstövlar från italien, tog flera veckor att skicka dom hit!
Verkligen grattis till att du hittat en sadel! Måste erkänna att jag följt denna tråd med spänning eftersom jag har samma problem med min häst - allt glappar i bak.. Men nu blev jag hoppfull, man kanske skulle prova equipe.. Sen att den var ruskigt snygg gör ju inget heller!
Ja den var grymt skön faktiskt! Hade annars ställt in mig på att den sadel som passar pållen den får det bli oavsett vad min rumpa tycker eftersom det var så svårt att hitta dressyrsadel till han. Men nu blev det ju så bra att sadeln tilltalar både min rumpa och mina ögon.
Det var bara Oraclen som passade pållen, dom första två modellerna av Equipe (kommer inte ihåg vad dom hette) som hon lade på betedde sig likadant som alla andra sadlar=lättade bak.. Så jag tänkte först att det här går oxå åt skogen, men sedan så lade hon på Oraclen och den bara låg på en gång + att det var den modellen som jag gillade bäst.
minns faktisk inte riktigt, tror det var i mitten av juni som jag beställde den. men jag hade ju sagt till ett bra tag innan det att jag skulle ha en så den låg på vänt sas, därför har det gått snabbare. så om nu bara posten kan snabba sig lite också så.......
Ekonomi & Juridik Ska kunna rida ja, men nytt ställe och blåst på det kan ju påverka att hästen var mer spänd än vanligt. Speciellt om den stått i utebox...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.