Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Hoppning Har då äntligen skaffat mig en foderhäst! Kanske dax vid 33 års ålder:angel: Jag har mina funderingar i att tävla i hoppning med han...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: Alltid Hanna
·
Hoppning Hur ska de tvättas i maskin? 40 grader eller 30 grader, vanligt program eller handtvätt? Jag vill inte förstöra dem så jag är väldigt...
Svar
11
· Visningar
1 076
Senast: Ia*
·
H
Hoppning Har en 6 åring som jag haft ca 4 månader, när jag fick honom var han ganska långt efter i dressyren och kunde knappt fatta galopp. Han...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: Hidden
·
Hoppning Så idag lom den äntligen, nästan två månader sen efetsom den vara totalt slut hos JW. Men den som väntar på nt gott ;) Är jättenöjd...
2
Svar
36
· Visningar
3 345
Senast: muppia
·
R
Hoppning vad reglerna för maxade ponnys här i sveige, kommer det komma regler? är det nån speciell tävling som ponnyn inte får vara maxad?
Svar
13
· Visningar
1 275
Senast: Sofia-J
·
R
Hoppning Någon här som vet hur ett 3-delat pelham verkar till skillnad mot raka/2-delade ? Vad är vitsen med att ha ett 3-delat ?
Svar
3
· Visningar
784
Senast: roctur
·
J
Hoppning Lågt hoppsjälvförtroende & skol DM i hoppning, visst låter det smart :angel: För ca ett år sedan hoppade jag 1-2 gånger i veckan och...
Svar
9
· Visningar
2 295
Senast: Jojjo_93
·
B
Hoppning vad tycker ni - Är det dumt att hoppa kvällstid på en belyst ridbana? Belysningen är lite gulaktig, men helt okej. Fyra lampor, två...
2
Svar
20
· Visningar
2 456
Hoppning Alla bukefalister, har ni någon erfarenhet av detta märke???? Diggar alla schabraken där, men hur är passform och kvalitet? Även...
Svar
18
· Visningar
1 353
Senast: Långnos
·
Hoppning Är nääästan säker, och det är väl ganska självklart egentligen, men jag måste fråga för att vara 100% säker: Om jag t.ex har kvalat...
Svar
12
· Visningar
1 045
Senast: Blackee
·
Hoppning Jag har väl aldrig varit så jätte-intresserad av hoppning och kanske det är just därför som jag inte tycker att jag har utvecklats...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 302
Senast: jag och du
·
Hoppning Jag har en häst som är väldigt känslig i munnen och skulle vilja ha lite tips på snälla bett. Han rids idag på tredelat och tränsbett...
2
Svar
21
· Visningar
2 559
·
Hoppning Någon som har ett sånt det med klinker? Är det bra kvalité? tänkte om det kanske är mycket sämre än vanliga HG kollektionen då det är...
2
Svar
22
· Visningar
2 676
·
H
Hoppning tävlar sin ponny i Level M i hoppning. Jag har ingen aning om den svenska motsvarigehetn till Level M ? Kan någon hjälpa mig att...
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: Sterling
·
S
Hoppning Hej! Är det någon som har häst efter Beach Boy, min tös är det o det vore roligt att se flera:) Lägg gärna in bilder=):bump:
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 237
Senast: Gabby_Ossi
·
M
Hoppning antagligen finns det massor med trådar där svaren på mina frågor finns och ni får gärna länka mig dit om det är så :angel: Men jag...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Långnos
·
M
Hoppning Som rubriken lyder, Hur ofta hoppar ni? visst, de beror ju på om man har ridhus eller inte nu på vintern men på våren/sommar/hösten...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 948
Senast: inyourdreams
·
F
Hoppning Har ni samma schabrak,benskyd,hjälm o.s.v vid träning och tävling? Eller har ni olika saker? :)
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: Sterling
·
M
Hoppning Hej alla bukare:D Jag undrar om nån kan berätta vad det är för avstånd för en stor maxad c-ponny i...
Svar
11
· Visningar
5 257
Senast: Cissi_K
·
Hoppning La ut en tråd innan om att jag behövde hjälp att hitta ett bett till min hyfsat nya häst.... Har nu iallafall hittat nåt som...
Svar
2
· Visningar
917
Senast: Behati
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka