Sv: Beach Boy

jaa visst är hon. :love: min lilla älskling. världens keligaste!

Känner en e. Beach Boy, fick 9 på sin trav och löshoppade som 4-åring 160 som ingenting! Även en helsyster som också hon hade 9 nästan 10 på traven, gick fälttävlan och lämnat jättemånga fina avkommor :love:

Har bara en dålig hoppbild på "Lilleman", han har haft rätt mkt problem med skador och hitta passande bett mm tyvärr..
PICT2620.jpg

Huvud
38268.jpg

Några av systerns avkommor:

Hippie Girl e. Hip Hop
PICT1472.jpg

Guidrique Boy e. Guido
38267.jpg

Från våra tävlingar förra året: :angel:
_MG_4964.jpg

_MG_4963.jpg

Stoet på min avatar är efter Beach Boy (ue Kaliber).

Hon är mycket trevlig och har en aldrig sinande energi. Visst har hon egen vilja men den är lätt att få på rätt håll.

Senast ändrad:

Kände för att putta upp tråden bara för att jag har en liten skit efter Beach Boy :D ue: Colombo

Här e Noelia, f 1998:
Kopiaav07052098.jpg

Detta är To Be "Bisse" som är e: Beach Boy
de vita märkerna är från en olycka som jag dock inte varit med om, utan bara hört om.
84465_1193766598.jpg

26628_1188414099.jpg

52262_1197065967.jpg

Har en valack född -00 efter Beach Boy. Mycket humör men ändå väldigt bussig i ridningen. :love:
Tyvärr fattar jag mig inte på det här med att ladda upp bilder, får läsa på lite mer... :angel:

Har en häst som är född.1992 efter Beach Boy. Han är jätte snäll och är inte alls envis eller så som vissa säger att dom kan vara :p

Senast ändrad:

Min prins är e: beach boy :love: jag lägger gärna upp bilder men vet inte hur man gör?????:confused:

Min pålle är ee Beach Boy.. Han har väldigt mkt fullblod i sig samtidigt, så han har iaf fått den lite "kaxiga" ådran som Beach Boy kan ge.. :D

17907_1199319189.jpg

Ursäktar, lite flaxiga armar där kanske.. :smirk:

sendBinary.asp

Såg en mega sunder fin avkomma efter Beach boy på en lokal. hoppadse npg 1 m 110 cm och var mörk svettfux kan man nog säga. Blev total förälskad i henne <3 Hade en stro vit fläck på magen :Dhar massa bilder på henne men vet inte hur man lägger in men här kmr en länk till min BDB och lite på andra osså.
Gästlösenordet: SLOAN

http://pownie.bilddagboken.se/ också gå in på den 2 december. kommentera gärn men skriv namn :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: morgaine
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 914
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 243

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka