Sv: Beach Boy

Har en valack e.Beach Boy - Bartok, f-97. Snygg, rör sig o hoppar bra, men har ett ganska taskigt humör (har pga de blivit "utdömd" av två A-tränare som ridhäst!). Har också varit otroligt tittig, men de börjar bli bättre (även humöret som tur är). Är bara tävlad lättare klasser i dressyr o pay and ride hoppningar pga tittigheten, men ska förhoppningsvis ut lite mer i år.
Men trots allt är han en jättecharmig häst med en lite speciell humor - en av mina favoriter i stallet!

Senast ändrad:

Jag känner oxå en häst som är Quite Easy-Beach Boy.
Sjukt trevlig, men skadade sej tyvärr i hagen och höll inte som ridhäst. Men iaf en häst helt i min smak, en sån stam önskar jag mej sen när jag ska gå över till stor häst.

Har sett ett sto efter Beach Boy. Så läcker häst som verkligen ville göra rätt för sig. Snygg att se på med bra gång och gick 140 hoppning innan nya ägaren köpte henne!

Min pojk e: beach boy -Indus
th_indigo012.jpg

En Quite Easy - Beach Boy har vi på skolan (Bollerup!)... Quila :p
Du får se till och rida henne ;)

Mkt trevlig häst faktiskt :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: morgaine
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 914
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 243

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka