Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hej på er, jag satt och funderade över vad det är för skillnad egentligen, hackamore med korta stängar och hack med långa stänger...
Svar
4
· Visningar
1 782
Senast: muppia
·
P
Hoppning Hej! Jag har en ponny som nu är 7 år. Han är "sent tagen" och började utbildas då han var 5.... Vissa har sagt att man nu (till och...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: p0lkagris
·
S
Hoppning Det står Springpferdeprüfung K1 L eller K1 A, Vad jag förstår är det någon form av unghästklass, men vad är K1 A och K1 L för höjder...
Svar
3
· Visningar
8 008
Senast: Seize the Day
·
P
Hoppning Jag vill sjukt gärna köpa det till min nya :D MEN när jag kollade på Equalitylines hemsida fanns det inte med ? Någon som vet om de...
Svar
5
· Visningar
1 103
Senast: BernT
·
E
Hoppning Har ni några tips på hur jag kan göra för att ramla fram i landningen.. Siter bra över hindret i övrigt.Några sits övningar eller...
Svar
15
· Visningar
1 613
Senast: Ewe J
·
Hoppning Min B-ponny har varit inriden i ungefär 5 månader. Han är dock väldigt sent tagen, han är 14 år nu. Vi var i paddocken och red idag, och...
Svar
9
· Visningar
4 209
Senast: soft_sensation
·
B
  • Låst
Hoppning vilken höjd ligger sm på för kat C och vilken höjd för kat D :P har typ fått för mej att det ligger runt 120-130
2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 390
Senast: LenaH
·
I
Hoppning Har en Kieffer Donau som jag bara älskar, men som nu börjar att bli lite för trång. Är det nån som vet fr vilket år(årsmodell;)) på...
Svar
5
· Visningar
1 350
Senast: incognito
·
M
Hoppning ...i gel, är det någon som har sånna? Verkar ju himla smidiga! :)www.globus.se längst ner under katergorin "benlindor"
Svar
4
· Visningar
993
Senast: satanic
·
E
Hoppning Har precis börjat träna bommar med min ponny, men det går inte riktigt som jag vill. Hon är otroligt spänstig och vill inte riktigt gå...
Svar
12
· Visningar
1 650
Senast: eemelie
·
Hoppning Någon som vet när Passier började med strechtläder på sina PSL hoppsadlar? /Lizzie
Svar
1
· Visningar
830
Senast: lizzie
·
T
Hoppning Hej! Funderar på att köpa en hästlastbil, behöver mer plats till hästarna. Och vill kunna ta med allihop på meetings osv...
Svar
7
· Visningar
1 907
Senast: Kallebus
·
M
Hoppning Nu när det blir krav på att ha tävlingskavaj, så undrar jag om man får fortsätta att tävla i jack/kavajerna?
Svar
11
· Visningar
1 260
Senast: blohme
·
Hoppning Hur mkt poäng måste man ha för att bli uppklassad ur L: D och L:C ?? Tacksam för svar! :idea:
Svar
7
· Visningar
996
Senast: kanontjej
·
P
Hoppning Hej jag har ett litet problem. Jag håller på att leta häst och är mest intresserad av hoppning. Men det är svårt för på alla anonser...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: pandaz13
·
F
Hoppning Hej, Mina sadlar till hästen har blivit för små ( vilket iuf är positivt då hon fått mera muskelr) problemet är nu att jag har fått...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: rubytoo
·
S
Hoppning ”Har dopat sina hästar” Misstänkta landslagsstjärnan riskerar fyra års avstängning Ridsporten skakas av en stor dopningsskandal...
Svar
4
· Visningar
1 295
V
Hoppning Är ute efter en beg. hoppsadel som jag å dressyrpållorna kan använda ibland;) Jag vill ha tips på hoppsadlar, som är mjuka och sköna att...
Svar
12
· Visningar
1 242
Senast: Långnos
·
F
Hoppning Jag funderar på att skaffa en ny häst, då min förra häst är 18 år nu. Jag vill helst ha en D-ponny, och har funderat på en Connmara. Hur...
2
Svar
32
· Visningar
3 739
Senast: Långnos
·
H
Hoppning På storhästtävlingar, Avd. B, Bed A hur lång tid beräknar man per ekipage? Och hur lång tid mellan klasserna är vanligt att räkna med...
Svar
5
· Visningar
4 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka