Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Hoppning Hejsan :) Jag har ridit lektion på en häst, som är 22 år och jätteduktig på att hoppa (när han väl kommer över). Nu är de så att han...
Svar
3
· Visningar
673
Senast: Vakanjaheta
·
Hoppning Min pålle är en sådan där en på miljonen, hon är positivt inställd till arbete, toppade öron och lagom mkt motor. Plötsligt började hon...
Svar
9
· Visningar
1 964
Senast: Mazarinen
·
Hoppning Jag vet att det finns en tråd, men den är så luddig! Handlar ju bara om västens vara och inte vara typ. :p Hittar någon en komplett...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
10 662
Senast: Bison
·
S
Hoppning min häst kan hoppa 130 cm. Vilken klass skulle vi kunna hoppa i?
2
Svar
27
· Visningar
3 844
Senast: landkid
·
J
Hoppning Hej hej! Funderar på att köpa hem ett sto e. Nobel. Vad har ni för erfarenheter av avkommor till denne hingst? Tkr sj att stoet är...
Svar
2
· Visningar
1 860
Senast: aldente
·
A
  • Låst
Hoppning Vad är det för bedömmning? vad innebär det?
Svar
5
· Visningar
1 690
Senast: LenaH
·
H
Hoppning Halloj jag är en 16 årig tjej som ridit i snart 7 år och älskar hästar nästan över allt annat. Jag rider på ridskola med en duktig...
Svar
4
· Visningar
1 119
Senast: Hitech
·
A
  • Låst
Hoppning Kan någon skriva här vad de är för ändringar i hopp-TR 2008? När man läser på Svenska ridsportförbundet så står det en massa, både nytt...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: LenaH
·
Hoppning har precis köpt en till pålle. En holsteiner efter; e. Cicero och ue.Furioso II Furioso känner man ju till väl men jag har letat runt...
Svar
11
· Visningar
1 119
Senast: LouiseE
·
K
Hoppning Jag rider just nu ett PIGGT fullblod som värkligen tar tag i hindrena med bulle och bång. Det jobbiga är bara att så länge som hon gör...
2
Svar
20
· Visningar
1 962
Senast: Krulidut
·
Hoppning Jag spånar lite på hoppsadlar och är lite inne på och vill veta mer om, i fall att det är någon som har - en Jacson Jean Luc eller en...
2
Svar
25
· Visningar
2 731
Senast: Cheran
·
T
Hoppning Har tittat på lite hästar utomlands och fastnat för en i ett välkänt tjeckiskt stall. Undrar om någon annan köpt häst därifrån och...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: TB-lover
·
Hoppning Ska köpa en förbygel, måste ha den omgående, så vilket är bäst, med resår eller inte? För/Nackdelar? Är ju jättesvårt när man inte haft...
Svar
12
· Visningar
1 690
Senast: Jardina
·
B
Hoppning Hur funkar de? Är de bra? Hållbara? Är de säkra? Oj, många frågor. :confused:Men jag vill veta mer om dem innan jag kan beställa. Någon...
2
Svar
28
· Visningar
3 578
Senast: Borst
·
Hoppning Jag är ingen hoppryttare men nu har jag fått äran att rida en riktig läromästare som gått 1,30-hoppning. Därför vill jag gärna passa på...
Svar
3
· Visningar
1 243
Senast: Moori
·
T
Hoppning Har en fundering hur man gör när man bygger krysshinder? Finns det nån sida som visar? Det ska kunna gå att göra olika höjder!
Svar
14
· Visningar
4 031
Senast: trollnita
·
H
Hoppning vad ska det vara för avstånd på upphöjda cavalettibommar om man har storhäst?:confused:
Svar
3
· Visningar
1 027
Senast: Mariaauto
·
E
Hoppning Hej! Jag har en häst som inte har något självförtroende när det gäller hoppningen. Jag undrar om det finns några bra övningar som man...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: majabergman
·
S
Hoppning Hejsan, jag har inte ridit särskilt länge ( ett och ett halvt år, är på mitt andra ) Och jag skulle gärna villja ha lite tips! Jag har...
Svar
12
· Visningar
1 402
Senast: Shetland_Memories
·
D
Hoppning Behöver tips och råd! Ska hålla kurs i grönt kort och våran dator kan inte läsa pdf... (TR finns ju på nätet i det formatet) Vilka...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: Kolsyrad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka