Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning nu skulle jag jättegärna vilja tips och råd från alla er bukare hur jag ska göra med mn feghet! I tisdags var jag på hoppträning för...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 528
Senast: hotsmile
·
M
Hoppning Någon som har denna sadel och vad tycker ni om den isåfall?
Svar
13
· Visningar
2 971
Senast: sweet_extraa
·
Hoppning Nån som har nån adress till nån sida där dom säljer lemetex sadlar?? jag vill se de olika modellerna och va dom ligger på för pris!
Svar
7
· Visningar
3 717
Senast: sofiaspel
·
J
Hoppning Måste man kvala in för att få starta 1,40 klass med häst, och i så fall hur gör man det? :)
Svar
1
· Visningar
1 146
Senast: Mazarinen
·
M
Hoppning Jag har en Kieffer Donau, som jag trivs väldigt bra med och den ligger superbra på min häst.. Men det finns ett problem, jag har...
Svar
9
· Visningar
1 477
Senast: Miss_Hanna
·
E
Hoppning Hej! Funderar på att köpa Globus CliC hoppsadel, någon som har den och vad tkr ni om den? Jag har just nu en Globus CliC dressyrsadel...
Svar
7
· Visningar
3 812
Senast: pomelo
·
S
Hoppning Frågan gäller ryttarens ålder vid start av B-ponny i avd. B. Såhär står det i TR III: "I avdelning B gäller inte de övre...
Svar
9
· Visningar
2 288
Senast: zzz
·
J
Hoppning Hej! Vart kan man hitta gamla tävlingsresultat från år 2002 och bakåt? Finns det? Min häst heter Desmond, e:Feliciano, u: Desdemona...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: JenniferH
·
M
Hoppning Hejsan:smirk: Jag skulle vara jätte tacksam om någon kunde ge mig några/någon bra sida där man hittar aktuella tävlingar innom...
Svar
9
· Visningar
1 075
Senast: Moooa
·
Z
Hoppning HAr sett några med en skitsnygg kavaj, helt mjuk som i stretch ungefär. Någon somvet var dessa finns / märke m.m? Hade varit perfekt...
2
Svar
30
· Visningar
3 315
Senast: Kolsyrad
·
Hoppning vilka hoppsadlar av prestige är rakast?
Svar
1
· Visningar
750
·
F
Hoppning Vem/vilka brukar tilldelas wild cards på elit tävlingar? Får man söka eller blir man typ tillfrågad av arrangören? Nu måste man ju ha...
Svar
2
· Visningar
964
Senast: M_Q
·
Hoppning Finns Butetsadlarna i svart? Jag har aldrig sett någon :p
2
Svar
37
· Visningar
3 057
Senast: Långnos
·
M
Hoppning Nu ska kompisen börja hoppa sin islänning. Vet inte riktigt hur jag ska hjälpa dom riktigt. Hästen är väldigt känslig men ändå stark...
Svar
6
· Visningar
1 260
Senast: Skuggis
·
R
Hoppning Min 6 åringa d-ponny har breddat sig sjukt mycket sen vi köpte honom för lite mer än två år sedan. Det blir nu den 4e sadeln vi ska köpa...
2
Svar
24
· Visningar
2 198
Senast: hallontuss
·
B
Hoppning jag suger på hoppningens grenar så jag vill veta rubbet! Vad är det för skildnad på träningstävling, lokal tävling, regional tävling...
Svar
9
· Visningar
1 985
Senast: hallontuss
·
E
Hoppning Min häst har det väldigt tight mellan frambenen typ 1,5 dm och han kan inte ha min lösa magplatta för han tycker det känns obehagligt...
Svar
12
· Visningar
1 323
·
Hoppning Hej En fråga till er som har tretorn advance stöveln.fick äntligen hem mina idag. när jag provade stöveln hade dom den bara i den höga...
Svar
6
· Visningar
1 087
Senast: norpan85
·
Hoppning In med bilder på dina ridstövlar. Både när de är med och utan fötter:D
Svar
12
· Visningar
1 369
Senast: MissOnly
·
I
Hoppning Jag har hopptränat mitt 9 åriga vbl sto nu i någon månad och det går jättebra :) saken är den att hon måste börja jobba mer med ryggen...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: iingentiing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka