Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Hoppning Har en häst som ska ha greppskor men som vet sa får han gärna också ha skor med fasta "mini broddar" under vintern. Tänkte bara höra...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: pollan
·
S
Hoppning Ska hoppa Div I omg. 2 & 3 den 29-30 april. Står att det finns p-grav, v-grav, v-spegel o bank på banan. Finns det regler för när...
Svar
16
· Visningar
3 303
Senast: sundance
·
B
Hoppning Delvis teoretisk fråga: Har fått upp ögonen på föl, vill gärna ha en hopphäst att följa och utbilda själv. Själv är jag en...
Svar
7
· Visningar
1 282
Hoppning hur funkar det? vilka regler gäller? vilka hästar får ställa upp? vilka höjder? vill veta allt, vore snällt om nån vänlig själ vill...
Svar
4
· Visningar
1 539
Senast: Equilina
·
C
Hoppning En kompis filmade lite idag när vi hoppade så tänkte att ni kunde kommentera. Observera att det är jag som har hoppat in henne själv då...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 173
Senast: Cavello
·
Hoppning Ni som har Equipe sadlar hur länge fick ni vänta på dem efter att de var beställda? Jag har en Equipe Oxer som jag fick vänta på i 12...
Svar
15
· Visningar
1 379
Senast: nexxa
·
Hoppning Har tagit över (köpt) en häst som tidigare var tänkt att bli en hopphäst. Men den var väldigt het så tjejen som hade honom gav till slut...
Svar
7
· Visningar
1 476
Senast: Totola
·
A
Hoppning Jag har lite flaxig skänkel vid hoppning och jag känner att det stör nya hästen då jag hoppar lite högre. Hur tränar jag bort detta...
2
Svar
23
· Visningar
5 390
Senast: Peak
·
A
Hoppning Vad är den lägsta höjden i klasserna för (häst) i hoppning? Funderar på att börja tävla men vet inte hur lågt man får hoppa med häst som...
2
Svar
28
· Visningar
5 377
Senast: wisty
·
T
Hoppning Vi letar ponny till vår snart 14-åriga dotter som behöver en lite grövre ponny som bär upp hennes längd. Varit och tittat på en d-ponny...
Svar
17
· Visningar
4 669
Senast: amkm
·
F
Hoppning Vad kan ni ge för tips till en häst som är svår och tjaffsig i munnen, biter tag i bettet mm? Han behöver något bett med "stimulans"...
2
Svar
26
· Visningar
2 475
Senast: *fia*
·
Hoppning Hej! Skulle gärna vilja få lite åsikter om de hoppsadlarna som BR Jos Lansink har. * Hur är kvalitén? * Gott rykte eller rykte...
Svar
11
· Visningar
4 272
Senast: Lina_kj
·
A
Hoppning Jag är i galet stort behov av att få lite tips på vart man kan hitta snygga schabrak (framför allt hopp). Gärna något ställde där man...
2
Svar
23
· Visningar
3 897
Senast: xxstasia
·
L
Hoppning Nu vill jag se bilder på era träns eller ett som ni vill ha som har bra kvalité! Är ute efter ett träns med mjukt läder i brunt, som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 516
Senast: hopp_o_galopp
·
Hoppning Hej! Vet att det finns tusen trådar om hur man bygger upp muskler, och detta är ingen hoppfilm men den handlar om en hopphäst... så jag...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 533
Senast: nixa 324
·
M
Hoppning Hej! Jag har en 4-årig ponny, som fyller 5 det här året. I höstas tog vi oss igenom tre stycken felfria LC och LD i Avdelning B...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: mimmi_92
·
Hoppning Hur ligger denna sadeln? Ursäkta skitig sadel :o http://www.pixbox.se/pic_show_id17810975.html
Svar
14
· Visningar
1 379
Senast: _Peplis_
·
J
  • Låst
Hoppning jag vet att det är 1 och en halv månad sen det här hände, men måste bara säga fyfan vad hemskt!!! hur kan man göra något sånt...
Svar
2
· Visningar
1 067
Senast: LenaH
·
T
Hoppning Någon som vet vad den ligger i pris?? Hittar den igenstans:(
Svar
17
· Visningar
1 823
Senast: Ickiz
·
Hoppning vilken skulle ni välja och vilken är bäst kvalitetsmässigt enligt er?:)
2
Svar
26
· Visningar
5 414
Senast: iloveyou
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar