Bilder på bruna träns av bra kvalité

Sv: Bilder på bruna träns av bra kvalité

vilket är det första? Är det det med sömmar på nosgrimma och pannband? (såg inte riktigt)

aa precis.. det med vita mönstersömmar!

men tycker du att de är stor skillnad på kvalitén på lädret på dyon och ditt GG?

nej egentligen är det inte så stor skillnad faktiskt trots att dy'on tränsen är dubbelt så dyra.
ska erkänna att jag inte varit alltför flitig att smörja gg tränset, men tycker lädret är mjukt och fint. inte alls torrt som jag tycker många billiga träns är.

EnPerson: ja, gg tränset är jättestort. :crazy: har cob till mina stor hästar och det är alldeles lagom. full va hur stort som helst. har full i andra träns så jättesmå huvuden har dom inte. jag skulle nog gå ner en strl om du tänkt köpa sånt!

Har ett GG men ska köpa ett sånt dyon träns som på din första bild så tänkte hur mkt det skiljer. Har GG i full, passar hästarna som har full i normala fall.

aha okej.. jag skulle säga att de är normala i strl

Aa, det har de. Men jag hittade inte tränset där :/

la06 - Min mor köpte det i affär för 350 kr :P Pannbandet är köpt till på falsterbo, från HL

Här kommer några av mina

Engelskt runt 300kr för tränset, pannbandet OS ca 700kr

trans1.jpg

Ett GG ca 1500kr
trans2.jpg

Hubertus ca 800kr
trans4.jpg

Mitt Dyon träns:

20070713176_1184437820.jpg

Lite stort på bilden bara, var tvungen att göra fler hål...:angel:

tack :)

tiouttefuttigasmåtecken

Ohhh var har du köpt det översta tränset som var så billigt för 300 kr, letar lite efter ett femte träns:angel:och vill ha ett som är lite billigare med fin engelsk nosgrimma, men känner inte för att lägga ut 1500 på GG tränset:smirk:

Jupp, det är L&P. Det är köpt på Flädie utanför Lund. Xfull vet jag faktiskt inte..

Liknande trådar

Utrustning Jag är ute efter ett par bra och sköna tyglar. Dom två sista gångerna som jag har köpt så har tyglarna töjt sig. Dom sista töjde sig...
Svar
13
· Visningar
1 251
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 850
Senast: Voeux
·
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 757
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka