Bilder på bruna träns av bra kvalité

Sv: Bilder på bruna träns av bra kvalité

Cliff Barnsby
16894200.jpg

14112405.jpg

Hubertus
356117.jpg
3261135.jpg

3261077.jpg

14115760.jpg

Passier
12139945.jpg

S5030245.jpg

Jag är jättenöjd med mitt Hubertus Classic träns. Bra kvalité till ett bra pris ca 800kr.

dom är fina :) köpte ett i helgen! (:

Är din häst fast satt i gången i bettet?!?!?

Ser iaf ut så på bilden...

Ja - hemska mig... :cool:
Kopierat från den andra bruna-träns-tråden (första länken på de jag länkade till i mitt inlägg):

Och för att slippa onödiga kommentarer om att hästen är uppbunden i bettet kan jag svara med att hästen är kolugn i stallet, men ville dock inte stå still med huvudet (vred det antingen mot mig eller från mig hela tiden) så för några snabba sekunder satte jag fast honom i bettet, knäppte 1-2 bilder och tog sen loss honom. Så, då var det förklarat och jag vet redan att man INTE ska binda en häst i bettet, så som sagt... Inga onödiga "djurplågeri", "livsfarligt", "vet du inte", "hur vågar du" - kommentarer, TACK!!!

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Jag är ute efter ett par bra och sköna tyglar. Dom två sista gångerna som jag har köpt så har tyglarna töjt sig. Dom sista töjde sig...
Svar
13
· Visningar
1 251
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 850
Senast: Voeux
·
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 757
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka