Bilder på bruna träns av bra kvalité

Sv: Bilder på bruna träns av bra kvalité

Men vet du om det följer med en snokrem, för det måste jag ha på pållen:angel:tänkte eftersom du hade det på ditt,eller vet du någonstans var man kan köpa ett sådant brett fäste som är till en engelsk nosgrimma!

-kl-

Mitt drömträns är från Prestige, brunt med vita sömmar och silverspännen. Finns med matchande brösta.
Dessvärre kostar tränset drygt 2000, så det förblir en dröm än så länge...

Vet inte om det finns någon bild på dem, men jag tror att de har artikelnummer 27 och 35. (nörd? jag? :o )

Senast ändrad:

Lätt att jag ska köpa ett sådant då:)HAde ju snygga matchande pannband till också ju som bara kostade 150 spänn:D

jag vill ha ett träns som är lite röd brunt, med pullarnosgrimma, vet någon var man hittar ett sånt? har letat. men inte hittat ngt fint :(

nuar jag hittat mitt drömträns här på buke, på en bild när någon hoppade ;) vet inte vart man hittade det dock, men färgen hett oxblod.. någon här som vet?

Hehe, en bild på när nån hoppar.. hmmm.. det var ju lätt :P
gå in på hoppning, sen bilder, sen titta på en grå häst, som har ett träns som är oxblod, med pullarnosgrimma (: huur fint som helst!

kl
Har ett från Dyon som jag gillar =)
12920153.jpg

14990821.jpg

Varför inte skicka PM till användaren som visade bilderna och fråga vad det är för träns?

Vet du (eller nån annan) hur Havannafärgen är? I nyans och så?

Ja eftersom jag svarade till dig.

man vet aldrig eftersom att vissa svarar på fel. :P

jo jag gör det på en gång :)

Är din häst fast satt i gången i bettet?!?!?

Ser iaf ut så på bilden...

Liknande trådar

Utrustning Jag är ute efter ett par bra och sköna tyglar. Dom två sista gångerna som jag har köpt så har tyglarna töjt sig. Dom sista töjde sig...
Svar
13
· Visningar
1 251
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 850
Senast: Voeux
·
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 757
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka