Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Ska beställa en lemetex alpina, nån som vet ngt om färgerna på denna på hemsidan står det: BC* | BB* | NM... NM är väl NEW MARKEt...
Svar
3
· Visningar
951
Senast: _Mimmii_
·
E
Hoppning Någon som vet ifall det fortfarande är samma kvalregler som ifjol??! Det pratades ju en del om svårare kval för att minska ner...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: jojjsing
·
P
Hoppning www.sportochavel.se Alla som har licens kan logga in. Dock går det bara att anmäla till Bosås Grand Prix hoppning i Mars en så länge...
Svar
15
· Visningar
1 235
Senast: Ruise
·
S
Hoppning har en 02:a (6år i år) som jag har som mål att debutera LB i sommar på. men i helgen är det LD & LC, dom klasserna ska jag rida...
Svar
5
· Visningar
1 280
Senast: Kallebus
·
Hoppning Hej på er! Sökte men hittade mest bildtrådar så därför lägger jag in frågan här.. Har en b-ponny men ingen ryttare så jag tänkte börja...
Svar
4
· Visningar
2 166
Senast: Fenestra
·
I
Hoppning Jag har en 6-åring som ska kvals till avd A i 1.20, undrar nu: Jag har två tävlingar att försöka att få felfria rundor på innan det är...
Svar
9
· Visningar
1 222
Senast: Isa
·
V
Hoppning Tänkte fråga er hopperfarna människor om det är någon skillnad på att hoppa häst och att hoppa ponny och isåfall vad. Vad märkte ni...
2
Svar
25
· Visningar
2 956
Senast: Benelli
·
A
Hoppning Är på jakt efter ett nytt schabrak med matchande huva till. Schabraket ska vara svart (helst i sammet) med guldpasspoal, och huvan i...
Svar
8
· Visningar
1 729
Senast: simplythetruth
·
A
Hoppning Jag behöver hjälp. Jag har en väldigt känslig häst och när jag rider honom med arbetsbandage + skydd funkar det hyffsat. För han...
Svar
4
· Visningar
1 151
Senast: Långnos
·
M
Hoppning Är det någon här som har en rödbrun equipe sadel? Vad har ni för övrig utrustning till denna, tex träns, martingal, benskydd? Har...
Svar
9
· Visningar
1 592
Senast: pomelo
·
M
Hoppning Hur ofta förekommer vettangravar och bankar i reg/nat? Och hur höga är hindrerna framför vattengravarna /i bankarna för d-ponny?
Svar
4
· Visningar
1 062
Senast: _Mella_
·
Hoppning Vi ska hoppa lite i stallet idag. Blandat ponnyer och storhästar. Men så kom vi på att de flesta av oss är riktigt dåliga på vad det ska...
Svar
2
· Visningar
1 184
·
J
Hoppning :)Hej! Jag har börjat träna hoppning med min foderhäst som inte har hoppat så mkt förut. Han är 152 cm och arab. (Polsk) Men han...
Svar
3
· Visningar
1 017
·
S
Hoppning Har ramlat av en hel del på sistone och skulle behöva lite tips för att bryta denna ovana. Jag rider på mitt 14 åriga sto som tidigare...
2
Svar
34
· Visningar
3 019
Senast: Ellyne
·
F
Hoppning Har läst flitigt å även sökt på sidan om olika hoppsadlar. Nu står jag med min älskade prestige sadel som hästen växt ur å jag har...
Svar
1
· Visningar
846
·
B
Hoppning Rider med gagbett på pållen min, problemet är att sidostyckena är för långa, så jag har fått satt dem på ett cob träns. Vilket är lite...
Svar
5
· Visningar
1 871
·
K
Hoppning Hej! Har en häst som knappt har hoppat, och eftersom jag är intresserad av det så skulle jag gärna vilja börja träna lite till våren...
Svar
4
· Visningar
1 041
Senast: OntheothersidE
·
Hoppning Jag och min älskling ska börja hoppa snart. Jag red in honom i sommras :) Hur ska jag få honom att tycka det är kul? Vi har löshoppat...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: belladonnas
·
M
Hoppning För ett tag sen red jag i en lite äldre (nånstans mellan 5 och 10 år gammal) Butetsadel då jag passade en väns häst. Den var underbart...
Svar
13
· Visningar
4 862
Senast: sundance
·
N
Hoppning Okej, det var alltså 13 år sedan jag tävlade, och nu när man har tänkt att komma igång igen efter allt barnafödande osv, så inser jag...
Svar
17
· Visningar
1 960
Senast: Kallebus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka