Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Är ute efter ett par champangefärgade ridbyxor jag ska ha vid tävling, som inte är allt för dyra. Någon som har tips på vart jag kan...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: norpan85
·
Hoppning Hej! Idag var jag och provred två hästar från Täby Galopp, och särskilt en av dem fattade jag direkt tycke för, en treåring...
Svar
5
· Visningar
1 279
Hoppning Hur är reglerna egentligen,vet att det ändrats i nya T.R. För det första:Var gör man av hästen om ryttaren ,som är inne på...
Svar
8
· Visningar
1 288
Senast: Favina
·
Hoppning Är det någon som minns det Piab tränset med stående smala silverslingor på pannband/norsgrimma och inåtvända spännen på sidostycken och...
Svar
16
· Visningar
1 889
Senast: kickthecat
·
S
Hoppning För en överårig tävla en gammal B-ponny i avdelning B om det ser okej ut ?
Svar
12
· Visningar
1 505
P
Hoppning Brukar du variera mellan olika bett? vilket bett rider du på i dressyr och hoppning? Berätta :D
6 7 8
Svar
150
· Visningar
11 634
Senast: Korpen_
·
M
Hoppning Har lite problem med dessa: Klass 1: 1,00 m hoppning bed två faser, A:0,A:0/ A (100+0)(60+0)...
Svar
10
· Visningar
1 487
Senast: Kallebus
·
Hoppning Hej!, Någon som kan berätta lite om Dirco och hans avkommor? Vill gärna hur dem blir mm. Gärna nått om Dirco, och gärna nån bild på...
Svar
11
· Visningar
3 320
Senast: boccia
·
B
Hoppning Tänkte köpa nya stigbyglar men vet inte riktigt vad jag ska välja. Står mellan Sprengers Bow Balance och System 4. Det skiljer...
Svar
15
· Visningar
2 935
Senast: Salonikel
·
A
Hoppning Vad har ni för mål med eran ridning? Frågar därför att jag går en specialgrupp - hoppning. Där vi ska ha ett delmål (om två veckor)...
Svar
8
· Visningar
1 223
Senast: Aeternum
·
E
Hoppning Nån som har den? Är den bra? Hur mycket kostar den? Finns det något annat träns i brunt med remontnosgrimma + mässingspännen +...
2
Svar
21
· Visningar
3 335
Senast: simplythetruth
·
Hoppning Är det någon annan som provat dessa?? har ett par hemma just nu och de känns helt super :love:
2
Svar
21
· Visningar
6 108
Senast: _Peplis_
·
Hoppning Provade en GS på min kille idag. Nu vill jag höra lite åsikter från er som kan det här med sadel bättre än jag. Har en bekant som är...
Svar
9
· Visningar
1 204
Senast: MissOnly
·
E
Hoppning Min häst älskar verkligen att hoppa. Men ska jag träna dressyr en dag och nån annan i stallet ska hoppa så kan han inte konsentrera sej...
Svar
6
· Visningar
1 136
Senast: Earnie_12
·
K
Hoppning Jag har läst många trådar om hur högt klasserna(Lätt:A,B,C,D) är. Men hur högt är det i div II t, ex? Alltså på ponny? Jag funderar på...
Svar
8
· Visningar
9 791
Senast: Kajsafreak
·
T
Hoppning hej! är det någon som vet vart man kan köpa equilines kritsträcksrandiga kavajer? :angel:
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: LouiseE
·
Y
Hoppning Jag tycker att jag faller, i mycket mild grad, i stolsits i hoppsadlar. Kan ju bero på att jag oftast rider i dressyrsadel:p Tycker...
2
Svar
20
· Visningar
3 697
Hoppning Tänkte skapa en liten tråd för oss hoppryttare som är över 180cm eller iaf nästan :) Vad har ni för sadlar? Kort är alltid kul så visa...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 846
Senast: Carroo
·
V
  • Låst
Hoppning Vad ska man säga? Avtängning är det enda rätta om det är sant tycker jag iaf...
Svar
5
· Visningar
1 359
Senast: LenaH
·
Hoppning Jag och min ponny tränar/tävlar hoppning, på träningar med eller utan tränare går det alltid hur bra som helst, likaså på tävlingar upp...
Svar
6
· Visningar
1 258
Senast: LIICHOO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka