Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Hoppning Jag har en femårig halvblodsvallack som jag precis börjat hoppa med regelbundet. Han har såklart hoppat förut lite då och då men det är...
Svar
13
· Visningar
1 325
Senast: molnskimmer
·
S
  • Låst
Hoppning En undran, som inte handlar om mej själv och någon jag rider; får en t-märkt häst tävla klubbis i hoppning? Vad jag vet får den inte det...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: LenaH
·
S
Hoppning vad krävs för att man ska kvala till ELIT tävling?? har inget TR här i närheten.. nån som vet?
2 3
Svar
41
· Visningar
4 591
Senast: EnPerson
·
G
Hoppning Hej undrar om någon kan hjälpa mig. Funderar på att byta bett till min ponny till ett tredelat D-bett med roterande kopparrulle i...
Svar
8
· Visningar
1 133
Senast: SweetBriar
·
Hoppning Har fått erbjudande om att byta ut min gamla(utagen från butik för 1 årsen och bara använd 10-15 gånger) Butet mot en Bruno DelGrange...
Svar
10
· Visningar
2 801
Senast: Behati
·
Hoppning Om man skrifligen tar tillbaka sin anmälan senast 5 dgr (hopp) innan tävlingen börjar så befrias man från att erlägga anmälningsavgift...
2
Svar
33
· Visningar
3 445
Senast: 9396
·
T
Hoppning Vilka ryggar passar denna sadel på? Jag är på gång att köpa ny hoppsadel till min häst och funderar över vilka märken jag bör titta på...
Svar
2
· Visningar
1 688
Senast: Tera
·
E
Hoppning Min gamla gubbe tycker det är så attans roligt med hoppningen, vilket är kanonbra men grejen är att han laddar upp så inför hindrena så...
Svar
10
· Visningar
1 303
Senast: Krifra
·
L
Hoppning Hej! Jag undrar om någon har sett eller har en häst som behöver dubbla magplattor. Alltså en häst som slår i hovarna bakom den...
Svar
5
· Visningar
1 244
Senast: Emmae__
·
Hoppning Kan någon bara bekräfta att jag fattat rätt!! Har man en häst ÄLDRE än 7 år som endast hoppat typ 1-2 tävlingar som unghäst och...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: stranger
·
S
Hoppning Tänkte köpa ett nytt träns till pållan, men jag har några krav ;) tänkte om någon här kan hjälpa mig ? :D -Det ska vara svart...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: Sterling
·
Hoppning Jag har just blivit medryttare på ett fullblods sto. Tanken är att jag ska hoppa den lite då och då för att ägaren inte vill hoppa...
Svar
11
· Visningar
1 099
Senast: älgen
·
T
Hoppning Som jag har förstått så får jag som är 19 år tävla min ponny som är 14 år på ponny tävlingar i hoppning i avd b. Får ja alltså tävla...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: elof01
·
T
Hoppning Jo jag satt och funderade lite och ju mer jag tänker på det desstu orättvisare känns det. Då till funderingen. Om man har en ponny...
Svar
3
· Visningar
1 306
Senast: Gyllene
·
Hoppning Har precis fått hem en ny häst, som blir som tokig när det kommer fram hinder. Gamla ägaren har suttit och ridigt ,han är en as känslig...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 816
Senast: Sofie_B
·
Hoppning Ok, då kommer en till.....hoppas ni orkar med:bow: Finns det något bett som är "starkare" än ett 3-delat med fasta D-ringar, men som...
2
Svar
21
· Visningar
2 125
Senast: jag och du
·
A
Hoppning Hej, vad jag har läst i både hopp och fälttävlans TR så måste man ju ha kavaj från och med regional tävling. och de tävlingar jag...
Svar
10
· Visningar
1 308
Senast: Jardina
·
D
Hoppning hej alla, och hoppas att ni mår bra(: är lite osäker på höjden i Prins Carl Philip Pris, undrar om ngn har koll på dt ?! Går den i msvB...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: jag och du
·
B
Hoppning någon som vet var man kan hitta cericerosa shabrak, träns, förbygel, senskydd, täcke mm.
Svar
5
· Visningar
810
Senast: blohme
·
A
Hoppning NU VILL JAG SE ERA SNYGGASTE HOPP BILDER :) STORA SOM SMÅ HOPP ALLA BILDER DUGER:banana::banana: :D
Svar
4
· Visningar
1 379
Senast: hopp_o_galopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur