Orkar ni med en till? *bett-hjälp* långt

Sv: Orkar ni med en till? *bett-hjälp* långt

precis så jag har på henne nu!:)(eller bara tygel i stången)

Funkar toppen än sålänge:bow:

Satte också ludd runt kedjan, men tänkte byta ut de till en läderrem i stället......

Sv: Orkar ni med en till? *bett-hjälp* långt

Du kanske ska ta och formulera dig bättre till en annan gång då:smirk:
För det enda som fanns i ditt förra inlägg var idiotförklaring och förhastade slutsatser om en person du inte har någon aning om vem det är...:cool:

Ja det kan jag öra till nästa ång om du tycker jag va otydlig:smirk:

Nej det va ingen idiottförklarinng och inga förhastade slutsattser, det äna ja sa va att du inte får rida med handen( om du gör det vilket du sagt nu att du inte gör så då tror jag på dig) men ja sa inte att du gjorde det:d

Liknande trådar

Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 761
Senast: Vogue
·
Utrustning Hej, jag har precis skaffat en medryttarhäst som jag har ridit två gånger just nu. Hon är väldigt känslig i huvudet men inte alltid...
Svar
8
· Visningar
665
Utrustning Jag behöver bettförslag till ena ponnyn. Jag rider oftast på hackamore, ibland babypelham, rakt i gummi. Hon är åt det heta hållet och...
Svar
1
· Visningar
1 085
Senast: Lipperta
·
Träning Jag har problem med min häst som är dåligt musklad och blir springig (går/springer snabbt och slarvigt så att hon nästan snubblar) när...
Svar
8
· Visningar
1 740
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur