Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Jag har en häst som håller på att rehabiliteras (har varit igång i 3 månader, skrittades ca 1,5 mån före det) som jag har tänkt börja...
Svar
4
· Visningar
1 318
Senast: Asa_S
·
M
Hoppning haha, hej igen ;D Jag tycker jag ställer så konstiga frågor hela tiden. :) men ni ger så bra svar. Jag har ju lixom aldrig tävlat...
Svar
6
· Visningar
1 068
H
Hoppning finns de senskydd som är "kända" för att vara rymliga, men normala i höjden? Veredus är för höga men passar faktiskt bra i rymligheten...
Svar
10
· Visningar
917
Senast: Filippa99
·
Hoppning Jag är ute efter nya tävlingsskydd, de ska inte vara allt för dyra, men endå snygga och med bra kvalite. Jag vill ite ha pro, veredus...
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: Havregryn
·
M
Hoppning ...är sååå snyggt! Någon som vet vilket jag menar och var man kan köpa det? kommer inte ihåg vilken häst hon har det på bara. :confused:
2
Svar
30
· Visningar
3 165
Senast: Camomill_
·
M
Hoppning Det var ett tag sedan jag åkte på ridläger, och nu när jag sitter och planerar min somma rmins jag hur roligt det var. Jag skulle vilja...
Svar
2
· Visningar
1 156
Senast: Miqan
·
T
Hoppning Tänkte testa en pullargrimma på min häst men är lite osäker på hur högt/lågt den ska sitta. Kan nån vänlig själ sätta in en bra blid där...
2
Svar
28
· Visningar
2 530
Senast: Sofie_B
·
Hoppning Nu har jag bestämmt mig att jag ska införskaffa ett BOT täcke till hopp hästen, men jag vet inte rikigt vilket så jag tänkte om någon...
2
Svar
20
· Visningar
2 144
Senast: Totola
·
B
Hoppning Hej hej! Jag behöver hjälp!! Jag kancke kommer att rida en 6 åring snart, men undrar hur reglerna gäller vid tävling då hon har haft ett...
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: Bardot
·
Hoppning Jag satt och funderade på hur det är med klädkod vid tävling i hoppning, får man tävla i en vit polotröja och mörk (blå eller svart)...
Svar
13
· Visningar
1 876
Senast: blohme
·
A
Hoppning Min dotter på 12 år vill ut och tävla lite smått. Är medlem i en ridklubb och då hon vill vara med på mindre klubbtävlingar och dyl vid...
Svar
12
· Visningar
4 066
Senast: Snuffsan
·
B
Hoppning Funderar att köpa en såndan här. Provade min kompis o tyckte den var uberskön att sitta i!! Någon på Buke som har den? För- nackdelar...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: Bardot
·
E
Hoppning Hejsan! Lånade ett bett idag och provade att rida på, på min ponny, undrar nu om det är tillåtet att tävla på? :confused: ponnyn gick...
Svar
3
· Visningar
1 523
Senast: Kariin__
·
Hoppning Någon som vet hur dessa är i strl, normala eller mindre än vanligt? Vore ju bra att veta om man ska beställa:D
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Långnos
·
H
Hoppning Eftersom jag inte fick napp på min andra tråd om breda senskydd gör jag så här. Alla plast skydd som går att få tag på i Sverige...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: Havregryn
·
L
Hoppning Jag undrar om det är någon som har några bra tips till mig då jag ska hoppa en islänning som nästan aldrig har hoppat förut. Skogen...
Svar
9
· Visningar
1 366
Senast: Cavello
·
Hoppning Brukar sitta å fundera när man tex ser WC-hoppningarna på tv, att hur noga är elitryttarna med tillpassning av sina sadlar egentligen...
Svar
13
· Visningar
2 391
Senast: wina
·
Hoppning var har alla "hoppmänniskor" köpt sina gelpaddar? nu tänker jag på sådana med genomskinlig-"brun" fyllning (silicon?) och...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: wina
·
M
Hoppning Snälla jag skull verkligen behöva veta hur höga i cm, samt hur vida i cm, carbon gel skydden i strlk M är. Tänkte beställa dom i kväll...
Svar
13
· Visningar
1 186
Senast: mickis_z
·
9
Hoppning Vet ni vilka märken på magplattegjordar som har större magplattor. Funderar lite på pessoa hur stor är den plattan ? Har just nu...
Svar
12
· Visningar
1 411
Senast: 9396
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka