Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Hoppning Haha vilken bra rubrik jag kom på :D Haha men nu till saken. Jag ska tävla en 6 åring två st avd B starter på en lördag. Får jag på...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: pollan
·
M
Hoppning Någon annan som är/har varit det? Hur gjorde ni för att bemästra rädslan? Jag vill så gärna hoppa och har en riktigt bra häst, men jag...
Svar
13
· Visningar
1 161
Senast: Kaki
·
Hoppning Jag är ute på många olika tävlingar och träffar på en hel del olika domare. Ibland tycker jag vissa dömer lite konstigt och ett par...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: LenaH
·
B
Hoppning Hur ska jag få en bättre kondition på min häst ? . jag ska på ridläger i sommar med honom och han kommer ridas ungefär 2 timmar/dag så...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: asparagus
·
I
Hoppning En snabb fråga till någon som vet.... Kan jag debutera regional före Lokal i hoppning?
Svar
4
· Visningar
779
Senast: Modest
·
Hoppning Har tittat i en propp och då är det bedömning A:0 ackumulator med joker. A:0 är ju tidshoppning, men vad menas med ackumulator med...
Svar
10
· Visningar
14 969
Senast: Jardina
·
N
Hoppning Hej, min ena dotter (10 år) har en B-ponny som hoppar väldigt mycket med ryggen, ofta högt över hindren, och det händer rätt ofta att...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: simplythetruth
·
Hoppning Vem eller vilka får lov att anordna en pay and jump? Måste det vara en klubb som står bakom arrangemanget eller kan vem som helst fixa...
Svar
5
· Visningar
2 395
Senast: mumlan81
·
Hoppning Hur många tävlingsrundor vill ni ha på en höjd innan ni går upp en klass? Har tävlat 90-1 m med min dam ett par gånger nu (ganska...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: Bison
·
Hoppning Numera får man ju bara göra två starter om dagen och det är väl iofs bra. Min fråga är då hur man räknar om man rider en clear round som...
Svar
13
· Visningar
1 569
Senast: Paulsan
·
Hoppning vi håller på med ett projekt arbete och undrar vad en högrest häst får för fördelar i hoppningen och ridningen i allmänhet
Svar
2
· Visningar
2 203
Senast: Sajo
·
L
Hoppning Jag själv har efter en tid av väldigt många avfall blivit rädd för att hoppa höga höjder. Går bra så länge hindren ligger på 60, 70, men...
Svar
10
· Visningar
1 242
Senast: Express_Pearl
·
A
Hoppning Snälla HJÄLP jag vet att det här e en vanlig fråga men ja vill höra lite olika åsikter. jag har en D-ponny som jag ridit sen hon var...
Svar
11
· Visningar
986
Senast: Express_Pearl
·
A
Hoppning Min dotter är ordentligt sjuk och har så varit ett par veckor. Vet ej när hon blir frisk. Nu undrar jag hur vi ska hålla hennes...
2
Svar
21
· Visningar
2 881
Senast: Pysenplay
·
Hoppning När ni löshoppar... Hur ställer ni hinderna? Har ni ett räcke, ett galoppsprång och sist en oxer? Eller har ni två galoppsprång emellan...
Svar
19
· Visningar
2 211
Senast: Kaki
·
H
Hoppning är jag som helt blind, eller går de inte längre att få tag på dom Vpannbanden med stora detaljer i mässing eller silver. Minns inte...
Svar
17
· Visningar
1 289
Senast: Comfort
·
G
Hoppning Bed två faser A:0+A / A Jag hittade inte förklaringen till någon sån i den andra röriga tråden, så jag hoppas denna kan ligga kvar...
2
Svar
30
· Visningar
2 637
Senast: amalia
·
R
Hoppning Är den bra? Den ser verkligen skön ut och är supersnygg :love: MEn tänkte eftersom att den ändå är billigare än dom andra, är den bra...
Svar
11
· Visningar
1 131
Senast: Jeps
·
S
Hoppning Att köpa hoppsadel är som en djungel, som så mycket annat. Hur gjorde ni?
2
Svar
25
· Visningar
2 737
Senast: ball
·
E
Hoppning Måste bara kolla med alla er duktiga på Buke. Jag har fått ett erbjudande om att köpa en 9 månader gammal varmblodstravare som de inte...
Svar
16
· Visningar
1 111
Senast: Equidae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Kalla hamburgare
  • Västeråsträffstråden

Hund, Katt, Andra Djur