Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Hoppning Varför har man martigal ?
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: becca16
·
Hoppning Ja kom igen nu alla som har koll på var man kan köpa pikeur ridbyxor billigt. Den billigast online shopen jag hittat kostar dom 1695...
Svar
19
· Visningar
1 535
Senast: Långnos
·
B
Hoppning Jag hoppar en kille som är framåt, positiv och glad och älskar att hoppa - brallar gärna. MEN han är tittig o lättstressad. Både i...
Svar
11
· Visningar
2 231
Senast: Buppisen
·
F
Hoppning Jag funderar på att köpa en cwd brösta och tillhörande träns, men är det mässing spännen på dessa eller är de silver? :bow:
Svar
18
· Visningar
1 772
Senast: Sorbe
·
S
Hoppning Att köra ca 12 mil med hästtransport? Hur räknar ni ut när ni bör ge er av osv?
Svar
9
· Visningar
1 308
Senast: Havregryn
·
M
Hoppning Min dotter har en trevlig ponny som är en utomordentlig hoppare, hoppar allt, på träning och hemma, Men så fort vi kommer på tävlig så...
2
Svar
27
· Visningar
2 381
Senast: minnisjasmin
·
G
Hoppning Nu är det så att jag så smått letar häst(ponny) och har hittat en jättefin 5 åring:love:, som har gjort lagom mkt(startad LA hopp, dock...
Svar
13
· Visningar
1 307
Senast: Ramona
·
S
Hoppning Har funderat på att börja ta upp ridningen igen på ridskolan. Dock i en s.k. "hoppgrupp" istället för på vanlig lektionsridning. Alltså...
Svar
8
· Visningar
1 122
Senast: SuperSpringBoy
·
Hoppning Behöver lite hjälp med träns just nu.. Har just beställt en mörkbrun Equipe Linneá ochbehöver ha ett träns i samma färg men det är ju...
Svar
13
· Visningar
1 227
Senast: Ruise
·
U
Hoppning Jag har ett 6-årigt sto som just nu tävlar i avd b i hoppning. Som jag har förstått de så ska man ha två felfria starter per höjd för...
Svar
2
· Visningar
1 470
Senast: UmeMarie
·
E
Hoppning Min 6-åring har börjat krångla med specialhinder. Under förra säsong var det inget problem, men nu har hon inte längre något förtroende...
Svar
8
· Visningar
1 211
Senast: Mytelia
·
Hoppning Har du några speciella saker som du uppskattar mest när du är på en tävling? Något som du tycker är speciellt bra? Allt vill jag veta...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 541
Senast: Olympus
·
H
Hoppning Innan man går upp på lokal nivå? Hästen har tävlat några små klubbtävlingar med ägaren mellan 50-70cm. Jag har tävlat hästen 2 ggr...
Svar
13
· Visningar
1 254
Ö
Hoppning En 14-årig C-ponny som tävlar LA-MSVB i hoppning nationellt och regionalt, och gjort så de sista 5 åren, är det troligt att han kan...
Svar
13
· Visningar
2 261
Senast: Snuffsan
·
Hoppning Efter att ha tittat på youtube på ett antal filmer där folk ramlar av (ofta i samband med hoppning) så dök en undran upp i mtt huvud...
Svar
9
· Visningar
1 588
Senast: moonlightgarden
·
N
Hoppning Har nu äntligen fått ihop lite pengar till att köpa mig dröm-hjälmen :love: men skulle dock vilja veta lite... Ni som har JW hjälmen...
Svar
12
· Visningar
1 398
Senast: jjeen
·
S
Hoppning Hejsan! Nu vill jag ha in massor av olika hoppövningar som jag göra med min ponny :) Han är ganska så feg så vi tränar mycket med...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: Sofia-J
·
Hoppning Jag vill kolla läget med er som köpt nya equipe sadlar, både de med plast bom och trä bom. Jag upplever faktiskt att min med limträ bom...
2 3
Svar
53
· Visningar
14 797
Senast: rubytoo
·
Hoppning Som rubriken,får man eller är det som med scapaschabraken...
Svar
19
· Visningar
1 849
Senast: kickthecat
·
F
Hoppning Hur högt har era hästar löshoppat? Min kompis ska ev köpa en häst som hoppar 140 med ryttare. Kan det stämma att den löshoppar 2 m...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 615
Senast: Noonan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30