Sv: Hur högt har ni löshoppat? Löshoppa 2 m?
Mina bruksnordsvenskar, 2,5 resp 5 år, har bägge löshoppat oxer på 110 som högst.
Mina bruksnordsvenskar, 2,5 resp 5 år, har bägge löshoppat oxer på 110 som högst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl snarare så (om man läser råd & anvisningar) att de kan fråga visaren om de får höja för att säkerställa bedömningen på särskilda talanger. Eftersom D-ponny ska frågas om höjning vid 100 så borde man ju fråga stor häst vid 110. Men mig frågade de ju vid 110 så min D fick hopa 120, två gånger. Vilket iosf resulterade i en bit över diplom. Jag vet inte vilken höjd de _måste_ klara.
Men asså, om dey var Första gången du löshoppade/hoppade med honom, hur vet du då om han bara ''halskuttade'' över dom ''mindre'' hinderna?? Hrm...
Vem fan (pardon my french) hoppar en ungponny så högt? Jag skulle inte ens hoppa en treårig storhäst så högt som 1,20.
Löshoppar aldrig, ser ingen större poäng med det.
i treårstesterna kan dom höja hindren upp till 1.30 för stora hästar. såpass högt hoppar nog många sina 3-åringar.