Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Skall man stå för egna nr el får man det på tävlingen?
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: ANIRROZ
·
Hoppning Vad har ni för bröstor/martingal?? Jag vill ha en mörkbrun utan krims krams på , helt enkelt bara mörkbrun. helst helt i läder o man...
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: The_grinch
·
T
Hoppning Är det någon mer än jag som är livrädd att glömma banan ? Är ju lite äldre så det kan ju vara demens:confused: . Har ni några knep att...
2
Svar
27
· Visningar
2 345
Senast: Camisado
·
C
Hoppning Vad är det? /Förvirrad dressyr ryttare som ska ut på hopptävling:D
Svar
3
· Visningar
1 289
Senast: Camisado
·
H
Hoppning Fick nu höra genom en bekant att man inte får göra det? Att klubben kan få böter och jag också osv? Är det så?? :crazy: "Min" ena...
Svar
13
· Visningar
1 808
Senast: Supermoose
·
G
Hoppning Någon som har den sadeln? Vad tycker ni om den? Funderar på att köpa den men rider inte bara hoppning, kan man använda den till...
Svar
5
· Visningar
4 030
Senast: Gyllene
·
J
Hoppning Hej! Jag har en foderhäst på nio år som är bra på dressyr och nu skulle jag vilja börja hoppa med honom. Jag tränar dressyr...
Svar
2
· Visningar
1 021
Senast: Toker
·
Hoppning Vilken hoppsadel skulle ni rekommendera i 11 000-14 000:- klassen? Jag har kikat på bl a: Bates caprilli close contact Tolga Futura...
2
Svar
30
· Visningar
4 377
Senast: Estivuz
·
H
Hoppning Köpte mina stövlar idag, de rätt vanliga mountainhorses, svarta, highrider, ir va de nu heter ( med snörning. ) undrar bara, hjur mkt...
Svar
5
· Visningar
895
Senast: Scratch
·
M
Hoppning Lät min häst löshoppa ett par små hopp som avslutning i dag och upptäckte att hon "tittade" väldigt mycket på hindret och ville inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 518
Senast: Martenix
·
Hoppning Mitt mål är att rida 1,20 i år, till våren. Det känns ganska bra, jag har en häst som är schysst och hoppar det mesta. Debuterade 1,10...
2
Svar
23
· Visningar
2 276
Senast: Långnos
·
S
Hoppning Har en unghäst som är jätte duktig på att hoppa och gillar det , skulle dock vilja löshoppa henne och se vilken höjd hon klarar och för...
Svar
4
· Visningar
1 009
Senast: Aeternum
·
Hoppning Är de kvadratiska sockerbitarna lägre på det högsta än vad "The Block" är? Eller är det en synvilla? Kvadratisk: The Block:
Svar
1
· Visningar
3 531
Senast: johannaaaa
·
Hoppning Min kompis har en häst som hon vill löshoppa, men hon har inte tillgång till ridhus, bara paddock med ganska lågt staket, så hon vågar...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: Toker
·
A
Hoppning I video efter video här på forumet förundras jag över eran löshoppning. I video efter video ser jag hästar som hoppas på alldeles för...
Svar
11
· Visningar
1 354
Senast: EvelinaSkoldenborg
·
S
Hoppning Några tips? Om han hoppar ett hinder flera gånger, så kan han bli nonchalant och börja riva hindret. Vill att han ska bli mer rädd om...
Svar
3
· Visningar
1 632
Senast: Equiline
·
N
Hoppning Använder mest sockerbitar till låga hinder, upp till 60cm. Men häromdagen när jag och en kompis löshoppade, så byggde jag en oxer av...
Svar
7
· Visningar
1 222
Senast: nixa 324
·
Hoppning Min häst är kvalad att rida avd A i 90 cm. Min sambo vill hoppa med henne nu, måste han då kvala henne själv eller får han rida avd A...
Svar
1
· Visningar
906
C
Hoppning Kan man hoppa med bomlös sadel? :confused: Allstå inge högt utan bara skutta?
Svar
16
· Visningar
1 516
Senast: CarenSidney
·
H
Hoppning vilka minimum mått finns det på en hoppbana, då tänker jag på lokal nivå. Vilka mått måste banan minst ha?
Svar
15
· Visningar
5 089
Senast: Happy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Lugnande medel till hund.