Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Hoppade lite smått och tog även lite bilder idag, "upptäckte" då att min häst hoppar bra med frambenen men tappar bakbenen vilket...
Svar
1
· Visningar
1 367
Senast: Emmaaa
·
M
Hoppning Vad betyder bedömingen Två faser A:0/A:0 ? Är det att det är tid i både grundomgången och omhoppningen? :O Så om man ska vinna måste...
Svar
3
· Visningar
3 023
Senast: PrinceFair
·
Hoppning Lägger tråden här eftersom jag är hoppryttare och skiter fullständigt i om min häst kan gå förvänd galopp eller inte. Har försökt...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 857
Senast: tinissen
·
D
Hoppning Hur gammal får en häst vara om den ska delta i hopptävling? Kramar:d
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: tinissen
·
J
Hoppning Jag är på jakt efter en hoppsadel till min häst, max pris 8000 kronor. Vilka märken är bra? Har tittat en del på begagnade Prestige...
Svar
4
· Visningar
1 120
Senast: Juno
·
Hoppning Satt och kollade på en regional tävling förra helgen. Man blir verkligen förvånad när det kommer in ekipage efter ekipage som vägrar ut...
Svar
6
· Visningar
987
Senast: linney
·
E
Hoppning :)Hej! När man tävlar hoppning, får man lov att tävla i endast skjortan?
2
Svar
26
· Visningar
2 423
Senast: blohme
·
N
Hoppning Hej! Har en ganska "skvättig" häst som kan reagera på ljud och har börjat rida med luva/öronskydd på träningar. Funkar lite bättre...
2
Svar
29
· Visningar
8 461
Senast: Ebine
·
Hoppning kollade på spring tour igår. såg att JK´s Libertina hade nåt slags "nät" eller tygbit över mulen... vad är det för någe??:confused: har...
Svar
17
· Visningar
6 766
Senast: Qwerty hopp
·
M
Hoppning Hejsan! Idag var jag och provred en häst som var väldigt pigg. I dressyren var hon väldigt pigg, men ändå väldigt kontrollerbar, och...
Svar
12
· Visningar
1 659
Senast: älgen
·
E
Hoppning Nyfiken på hur den är. Funderar på en sån till min häst då utprovaren säger att den passar hästen. Sitsstorlek?
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: FiaM
·
Hoppning Jag ska köpa mig en ny hoppsadel, bara jag får en av de gamla sålda så jag får råd. Hästen ifråga är rakryggad, lite takformad och...
Svar
6
· Visningar
1 395
Senast: Fredag
·
Hoppning har ni några ideer på märken som kan fungera bra? kanske dålig bild men...
Svar
15
· Visningar
2 856
Senast: Cilla
·
Hoppning Någon som vet nån sida på nätet man kan beställa den från???? Tacksam för svar. :bow:
Svar
7
· Visningar
1 164
Senast: Ebine
·
B
Hoppning Vad menas med: 0.90m hoppning i två faser A:0+A:0/A ? Menas det att man ska hoppa två klasser på 90 cm eller? Förstår inte riktigt...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Punkity
·
B
Hoppning Hur är dom i bommen? Kan någon som kan saga i ordning vilken modell som är rakast till vilken som är mest svängd?!
Svar
8
· Visningar
1 291
Senast: pomelo
·
Hoppning Min häst lyckades trampa i sig tåkappan i skon igår e.m. så han är nu halt. Vi är anmälda till en lokal hopptävling på söndag om en...
Svar
3
· Visningar
957
Senast: Kaki
·
K
Hoppning I år har jag besökt samtliga hopptävlingar som har varit i vårt distrikt, där jag på har sett betenden som jag anser vara olämplig...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 572
Senast: Zanuzzi
·
M
Hoppning Har ju köpt ett varmblod för lite över 2 månader sedan, före jag köpte honom hade han stått i ca ½ år men före det ( i sommar) så reds...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: minnisjasmin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka