Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning hej jag undrar om shirehästar kan hoppa:confused: svara så fort som möjligt tack:rofl:
Svar
4
· Visningar
1 158
Senast: Martenix
·
H
Hoppning minns att jag sett en brösta med martingal med någon form av fyrkantig platta fram till? Eller har jag drömt?
Svar
7
· Visningar
1 016
Senast: Havregryn
·
N
Hoppning Undrar när ni släpper era fyraåringar på bete och hur länge med tanke på kvalitets, breeders mm Är själv lite velig... EDIT...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: Emsan
·
S
Hoppning Jag behöver verkligen hjälp, jag har verkligen svårt att komma i håg banor, när jag ska tävla i hoppning! :o Då menar jag på lokalnivå...
Svar
12
· Visningar
1 815
Senast: Hoopy
·
R
Hoppning Har sett att många ryttare på tävling börjat andvända annorlunda sporrar, utan "pigg". Dem är som räfflade på insidan och lite kugghjuls...
Svar
4
· Visningar
1 552
Senast: Roccopower
·
R
Hoppning Vem får störst krav på sig på tävlingen? Är det större krav på prestation på en ryttare som kommer med den senaste matchande...
Svar
12
· Visningar
1 114
Senast: moonlightgarden
·
C
Hoppning är det någon som har nå bra tips på hur man får bättre frambensteknik på hästrackarn? :D
Svar
2
· Visningar
979
Senast: celiiiina
·
E
Hoppning Vad kostar det ca att stoppa om en sadel?
Svar
1
· Visningar
701
Senast: MonteRose
·
Hoppning hej, Nån som vet nån rolig bana o hoppa? Men hur många meter ska de vara mellan hindrena i studs? har ett hbl rätt så stor..
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: Korpen_
·
I
Hoppning på söndag, 10/2 - 08 ska jag vara med på min första tävling med min häst. Min häst är ett 9årigt vbl sto som jag har haft i 8månader nu...
Svar
3
· Visningar
1 117
Senast: EvelinaSkoldenborg
·
E
Hoppning Hej! jo, det är såhär att jag köpte min D-ponny i april 2008 och allting går jätte bra förutom på tävlingarna.. Innan vi köpte henne...
Svar
6
· Visningar
1 091
Senast: F93
·
Hoppning Får man ha martingal vid uppsutten hoppning på kvalitén?? Kan inte tyda reglerna riktigt, som jag tolkar det så är det förbjudet, men är...
Svar
9
· Visningar
1 267
Senast: Equidae
·
Hoppning någon som vet någon webbutik som säljer prestigegrejer?? träns stigläder m.m.
Svar
4
· Visningar
896
Senast: Havregryn
·
Hoppning vilka säkerhetsvästar kommer vara godkända att använda i tävling -08? är det endast race safen eller finns det flera? ni som vet...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 294
Hoppning suck. Jag har ju inte tillgång till speciellt stora utrymmen att hoppa på men har lyckats skaffa mig en häst som måste galoppera stoort...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: Asa_S
·
Hoppning Om hästen vägrar men glider in i hindret så några bommar fälls, vad gör man då? Väntar på att de bygger upp och styr på igen?
Svar
12
· Visningar
1 295
Senast: Cissi_K
·
J
Hoppning Har blivit igår lycklig hästägare till ett hoppstammat 4 årigt sto och tänkte njuta detta år i ro och börja vår karriär med lite...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: Aeternum
·
Hoppning ni som har amerigo sadlar, vad har ni för modell och vad tycker ni om sadlarna, prisvärda, sköna osv? :)
Svar
14
· Visningar
1 693
Senast: Izabel
·
S
Hoppning Har fått råd an min tränare att använda Jaktstång på min D-ponny, min fråga är nu om man får använda detta bett på ponnytävlingar. Jag...
Svar
1
· Visningar
1 067
Hoppning Vill veta vart man kan få tag i tränset från working collection - Dyón billigt, har hittat det för 860 :- Nån som vet? :bump:
Svar
8
· Visningar
2 213
Senast: Nate
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka