En gång för alla

Sv: En gång för alla

Tack! Tack!
Nu slipper jag drömma mardömmar om personlig konkurs. :bow::D

snacka om att jag är efter i säkerhetsvästarnas värld. visste inte att dan rider och riders company västarna är samma väst :angel:

Någon som har beställt från ridsportshoppen, som bara kan säga om det gick bra och problemfritt?

Det är min förra tränare som äger ridsportshopen, och det ska inte vara några problem. När jag beställde min hjälm hade hon med sig den redan dagen efter på träningen, dock så tar det ju lite längre tid när hon ska skicka den hem till dig. För hon beställer sitt när hon får beställningar, har inte alltid allt hemma.

assså måste man ha väst när man tävlar hoppning nu förtiden :S ? :confused:

Den du har bild på är tunnast/skönast. Jag har provat båda och RSen kunde man som jag skrev till Mazarin slå ihjäl någon med, den är verkligen stenhård.

vad heter den då? är det den som är JÄTTEBLÅ så man ska ta den svarta till kingsland kavajerna.
Vad heter den jag visade bild på ?

Jag tipsar dej om att ta en svart. jag såg ut såhär --> :eek::crazy::rofl: när jag såg den blåa som jag hade tänkt till min kingslandkavaj (ska oxå köpa en dan rider) den verkligen skrek blått. och kingslandkavajerna ser ju nästan svarta ut endå, så helt klart en svart, skulle jag ta om jag var du

Kan säga att RS formar sig jättebra efter kroppen när man använt den ett tag. Ungefär som när man köper nya läderstövlar , man måste "Rida" in den :p:D

ja den blåa såg väldigt BLÅ ut :p
får nog bli en svart.

Nej den är inte godkänd 2009. Det är bara RSen, men det kan ju ändras under 2008.

Riders company är godkänd även 2009 enl ridsportsförbundet, jag pratade med dem första veckan i januari:D

Riders company är godkänd även 2009 enl ridsportsförbundet, jag pratade med dem första veckan i januari:D

Om detta råder tydligen olika meningar... Jag har nämligen ställt samma fråga till ridsportförbundet och fått motsatt svar, att danrider/riderscompany ENDAST är godkända under 2008 om de inte ser till att få den BETA 3 godkänd och inte bara level 3!

Det är nog en Rider's Company, min kompis har en sån och tror att det är en RC.

hur är din RC i färgen, marinblå eller typ klarblå? ja har nämligen beställt en och har aldrig sett nån IRL ... :P Vore bra om du/nån kunde svara så fort som möjligt, så kanske jag hinner ändra beställningen innan den kommer!

Senast ändrad av en moderator:

Nä då blir jag arg, om inte RC är godkänd. fast jag har det på mailen, utdraget, iallafall där de garanterar att den ska vara godkänd:mad:
usch vad krångliga de ska vara!! suck..

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 574
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Bison
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
685
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka