Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer det även att gälla seniorer som väljer att hoppa med väst?
Att de inte få ha snörning alltså.
börjes har en med plattor o snörning den är ju beta 3.
Var kommer detta med att västen inte får ha snörning ifrån? Hittar inte ett ord om det på SvRF:s hemsida...
ingen aning, den är svart med platar o har den lila beta märkningen, den högsta standarden med andra ord. Kostad 800 från början men har nu höjst till över 2k, undra varför
Ja, det måste det vara för RS är den enda sköldpaddsvästen med Beta nivå 3 märkning
Vad har ni hört att det inte skulle vara godkänt med snörning i sidorna Jag ska köpa en RS, men om de inte är godkända för 2009 så måste jag ju ha en annan!
Ja, det måste det vara för RS är den enda sköldpaddsvästen med Beta nivå 3 märkning
Vad har ni hört att det inte skulle vara godkänt med snörning i sidorna Jag ska köpa en RS, men om de inte är godkända för 2009 så måste jag ju ha en annan!
kommer riders company att vara godkänd?
köpte en i sommras. är junior
Jag köpte en Riders Company i går och enligt försäljaren så är den godkänd. de hade inte många inne pga att tillverkaren hade stoppat produktionen i dec för att invänta alla regler. men nu var den godkänd och produktionen är igång.. så jag hoppas det stämmer. På ridsportförbundet står det klass 3, CE-märkning och EN13158, och det har den ju..