Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Jag har bara hoppat mitt varmblod 4 gånger då vi verkligen tränat hoppning. Vi har löshoppat 3 gånger och hoppat lite då och då över...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: Mos410
·
E
Hoppning Jag ska tävla nästa helg. Nu undrar jag vad det är för skillnad på avd. A respepektive B?? Tacksam för svar!
Svar
1
· Visningar
814
Senast: iloveyou
·
B
Hoppning Funderar på att köpa ett par treton o ha när jag tävlar hoppning och kancke att köpa ett par andra läderstövlar att ha när jag tävlar...
Svar
15
· Visningar
2 302
Senast: Panikie
·
M
Hoppning Vilken färg på lädret (sadel, träns, tyglar, martingal osv.) tycker ni är snyggast till en mörkbrun häst med inga som helst tecken? ;)
Svar
16
· Visningar
1 264
Senast: Eger
·
B
Hoppning Nu vill jag veta vad ni anser vara den "typiska" hopphästen. Hur den 'bör' vara byggd som exempel. Skriv allt ni tycker :) (sökte...
Svar
11
· Visningar
1 597
Senast: blohme
·
Hoppning Dvs. vad har ni för rutin med hur ni tar hand om den efteråt? Linda, kyla, varma, borsta, tvätta.. osv Berätta vad har DU för...
2
Svar
31
· Visningar
3 267
Senast: blohme
·
H
Hoppning Ååå, jag blir aldeles snurrig av alla andra trådar om uppklassning:confused: så jag skapar en egen tråd. Hur är det nu egentligen, om...
Svar
8
· Visningar
1 292
Senast: Pinto
·
C
Hoppning Ska ev. vara med och hoppa en liten inoficiell clearround i slutet av maj på en isis. Funderar på att hoppa antingen 20-30 eller 30-40...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Cavello
·
R
Hoppning Hejsan! Vill gärna veta hur högt alla A, B, C, & D är i hoppning för ponny ? Lätt D tacksam för svar ! :D
Svar
2
· Visningar
3 660
Senast: johannaaaa
·
S
Hoppning Vi sitter nu med en 14 årig valack - energisk och entusiastisk som 1000:an. Köptes som läromästare och medföljande pessoabett. Har haft...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: sona
·
Hoppning Ni som har prestige tillbehör VISA bilder :) sadel träns sadelgjordar stigläder skydd m.m :banana:
2
Svar
23
· Visningar
2 964
Senast: Baroya
·
M
Hoppning Nu vill jag se vad ni har för tävlingskavajer! Så in med en bild, skriv gärna pris och vart ni köpt den ifrån :)
2
Svar
36
· Visningar
5 234
Senast: Baroya
·
Hoppning Jag har den senaste tiden blivit s.k. höjdrädd. Så fort vi ska hoppa ett rejälare hinder så känner jag mig som en "passagerare" på...
Svar
11
· Visningar
2 227
Senast: Wembley
·
F
Hoppning Dom kostar ju ungefär lika mkt. Vilken är mest prisvärd i lädret å kvaliten så att säga? Pigmalion och Sir walter är dom två jag...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: fnurre
·
Hoppning Måste man sitta till häst på prisutdelning eller går det bra att gå in o bara ställa sig bland de övriga? Vet att man förut inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 035
Senast: mariap
·
Hoppning Letar efter senskydd i läder till min kille. Dock har han korta och tjcka ben (kallblod) De ska vara bruna, men var kan man hitta...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: BIL
·
T
Hoppning Vet någon en bra hemsida eller så när det står hur man tränar upp sin häst att hoppa ? Asså från grunden med bommar och uppåt ...
Svar
5
· Visningar
2 677
Senast: Vita_N_6520
·
S
Hoppning Imorgon är det tävling för mig, den börjar 15.30. Min ponny är en C-ponny och det är ca 25starter innan mig. När kan det vara bra att...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Saagaa
·
S
Hoppning Har precis börjat hoppträna lite smått efter flera års uppehåll. Mitt stora problem är balansen i landningen och första galoppsprånget...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: puckis
·
I
Hoppning gällande en stark 6-åring, tänkte kanske att ni kan bistå med hjälp gällande en stark 12-åring. Ha ha. Hoppningen: alltid hoppad med...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Shout Whisper
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka