Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Hoppning Hej alla :) Är på jakt efter en ny hoppsadel till min häst och har hittat en som är fin och till bra pris. Tänkte om någon vill ge...
2
Svar
27
· Visningar
12 470
Senast: iloveyou
·
S
Hoppning Är det någon som har eller har sett dom här hjälmarna IRL? Dom nedersta bilderna är samma hjälm. Kavalkade aero cool, den...
Svar
18
· Visningar
2 164
Senast: Ek3n
·
F
Hoppning Tänkte efteranmäla till en tävling nu på söndag men kan man skicka in anmälningen som vanligt fast det är en efteranmälning sas ...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: PrinceFair
·
M
Hoppning Vilken klass måste man tävla i för att få en sponsor ? Och hur får man då denne ? mvh maria
Svar
14
· Visningar
1 587
Senast: Toker
·
B
Hoppning Rider en häst med lång och smal manke som ändå är bred över ryggen då han är stor (trots avsaknad av muskler). Söker nu efter en...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Liselott76
·
S
Hoppning Hej ! jag ska köpa ett par nya ridstövlar , men kan inte bestämma mig vilken sort / märke :p tänkte höra om ni har några förslag på...
2
Svar
25
· Visningar
4 279
Senast: caradan
·
C
Hoppning För flera år sedan hoppade jag clearround på ridskoleponny och då behövdes det inget gröntkort vad jag vet men har sett flera klubbar...
Svar
3
· Visningar
1 077
Senast: Toker
·
L
Hoppning Vad använder ni för märken? *Sadel *Träns *Täcken *Benskydd osv... :D
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 710
Senast: piggis_83
·
S
Hoppning och jag vet att strax ovanför här så finns det en nålad tråd om höjder på hinder. Den hjälper dock inte mig då jag är i dispyt med en...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: Ek3n
·
M
Hoppning Hej! Hur högt får jag hopptävla/ dressyrtävla med min 4-åriga D-ponny? Kan jag åka på en Clear Round?
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: Jordgubbe
·
N
  • Låst
Hoppning Hej vet någon var man kan hitta hopptävlingar nu i sommar? Skulle vilja tävla i Gävleborgs området, mindre resväg går också bra. Vill...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: Liselott76
·
Hoppning Nu sitter jag här och planerar lite tävlingar och kom på en grej jag aldrig har tänkt på förut. Det är så att Gota cupen snart är slut...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: Spotlight
·
N
Hoppning Jag har ett akut promblem med min ponny. När vi hoppar så drar hon sig åt höger över hindren, även fast jag rider rakt på hindren så...
Svar
11
· Visningar
1 757
Senast: SMponny
·
R
Hoppning Haha hej jag och alla dessa bedömningar ^^ Funderar på vad "två faser A:0 + A:0/a" betyder? nån som vill hjälpa mig? :) Jag tolkar...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: SMponny
·
S
Hoppning jo jag är väl ett klassiskt fall där ryttaren slutar andas mitt i en hoppbana :crazy:. Jag och tre kompisar skulle hoppträna idag och...
2
Svar
22
· Visningar
2 254
Senast: muppia
·
H
Hoppning hejhej, :) jag undrar hur mkt avstånd det ska vara mellan 2 hinder om man ska galoppera emellan dom. för hästen jag har brukar oftast...
Svar
1
· Visningar
996
Senast: Kallebus
·
Hoppning Hur går en avdelning B till? Får man rosett om man går felfritt? Ingen omhoppning? Får ponnyn starta avd A året den fyller 5 eller...
Svar
10
· Visningar
2 341
Senast: sona
·
B
Hoppning Funderar på att köpa en sådan här. Någon som har erfarnehet av den? Eller av någon annan Jacson Sadel? Tacksam för svar!! :idea::bow:
Svar
1
· Visningar
1 760
Senast: hopp_o_galopp
·
Hoppning Hej, någon som vet hur Saint Amour avkommor blir i typen mm? Fundera på honom till Loppan i år. Helt fantastisk i Gbg:love::love:
Svar
1
· Visningar
887
Senast: Salonikel
·
Hoppning Är klädseln fri på klubbtävlingar/pay n ride? (hoppning och dressyr) Har tävlat två klubb tävlingar för så där 10 år sedan.
Svar
5
· Visningar
2 986
Senast: BasicLisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka