Hoppstövlar !

Sv: Hoppstövlar !

parlanti helt klart.
jättemjuka och jättesköna! älskar dom:love:

knapp

Vad säger ni om hållbarheten och kvalitén på era stövlar?
Jag hade ett par lågprisstövlar (jacsons, 2000:-), med elastisk snörning. Men det dröjde inte länge förrän metalldetaljerna, som håller ihop flärparna gick av, och knappen, som jag fick lagat av en skomakare, och sen för ett tag sen så gick ena dragkedjan också , så nu tänker jag skaffa ett par nya, med bättre kvalité. Några rekommendationer? (ej tretorn) De får gärna se ut som Jacsons stövlar, med elastisk snörning, gillar det bättre än när snörningen sticker utanför. Helst under 4000:-

Kl.

Jag skulle säga ett par Sarm Hippique, helt klart. Klassikt snygga och stilrena. Är grymt sugen på ett par själv, men ekonomin tillåter inte riktigt det nu.. Kostar runt 4000.

knapp
hjälp mig kära bukare!jag står lite i valet å kvalet mellan ett par MH HIGH RIDER , med snörning fram och cavallo junior.. Vilka skulle ni säga?
Cavallon känndes mjukare, medans mh känndes lite mer ordentlig?

Cavallostövlarna har bra kvalitet iaf vet jag, min kompis har sina i typ 2.5 år och de är knappt slitna.

Jag har MH high rider och är nöjd med dem, passar mina ben/fot jätte bra. Sen så är de ju inte dyra heller. Så man kan köpa mera stövlar :-)
(heller billigt ochånga än dyrt och få är mitt motto .-) )

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: Pegasus63
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: Squie
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand

Hund, Katt, Andra Djur